کد خبر: ۳۰۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 06 October 2016


نماینده مردم نظرآباد و ساوجبلاغ و طالقان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده متروی هشتگرد تا خردادماه سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود بهمنی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان البر اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم انجام دهیم تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی افزود: مردم از ما به عنوان مسؤولان کشور انتظار دارند تا برای شکوفایی و توسعه شهر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در خانه ملت تأکید کرد: رفع مشکلات مردم و توسعه خدمات‌رسانی به مناطق مختلف از مهمترین مسائلی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

بهمنی با تأکید بر رفع محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: برای توسعه خدمات باید همه مناطق را در نظر بگیریم و مناطق کم برخوردار را در اولویت قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مسؤولان در این زمینه یکی از مهمترین مسائل است افزود: با حمایت از مسؤولان می‌توان به اهداف مورد نظر در زمینه‌های مختلف دست پیدا کرد و به رشد و توسعه بیشتر رسید.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی متروی هشتگرد اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده متروی هشتگرد خرداد سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

بهمنی توسعه خدمات حمل و نقل را یکی از مهمترین نیازها دانست و گفت: با توجه به افزایش جمعیت و ارتقای حجم ترددها در محورهای استان البرز لذا لازم است تا خدمات حمل و نقلی را در این استان با توسعه بیشتر همراه کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت کارخانه فخر ایران در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و بیان داشت: اگر وضعیت این کارخاخانه مشخص شود و این مجموعه راه اندازی شود،‌ برای 2500 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار