دبیر همایش شیرخوارگان حسینی در حاجی‌آباد گفت: امسال چهاردهمین همایش عظیم شیرخوارگان حسینی همزمان با 3 هزار و 800 نقطه در ایران و 30 کشور، برای نخستین‌بار در 30 نقطه از حاجی‌آباد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 06 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسلم خدادادی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی همایش شیرخوارگان اظهار داشت: امسال همایش عظیم شیرخوارگان حسینی روز جمعه 16 مهرماه همزمان با پنجم محرم راس ساعت هشت صبح در حاجی‌آباد برگزار می‌شود.
 
وی افزود: امسال نسبت به سال گذشته بنا به درخواست‌های مردمی، در 30 نقطه حاجی‌آباد برای نخستین‌بار این همایش برگزار می‌شود که اولویت ما برای برگزاری این همایش بین‌المللی بقاع متبرکه، مصلی‌های نماز جمعه و حسینیه‌ها و تکایا در مناطق مختلف شهرستان است.

دبیر همایش شیرخوارگان حسینی در حاجی‌آباد گفت: زمان برگزاری این همایش اولین جمعه ماه محرم به‌نام روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) همزمان با 16 مهرماه 95 است.

خدادادی ادامه داد: در این همایش برنامه‌هایی از قبیل قرائت سراسری نذرنامه این همایش، سخنرانی تربیتی برای کودکان، برپایی پنج ایستگاه پزشکی رایگان برای ارائه خدمات معاینه و مشاوره پزشکی مادر و کودک در برخی از روستاها پیش‌بینی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار