نصب تصویر بزرگ ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه بر پل منهتن نیویورک با واژه صلح طلبی خبر اول رسانه های روسی در روز جمعه شد.
کد خبر: ۳۰۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 07 October 2016
 مخالفان سیاست های ضدسوری در نیویورک به نشانه اعتراض علیه تداوم رویکرد چند کشور غربی-عربی در پشتیبانی از گروههای مسلح و تروریستی، تصویر بزرگی از ولادیمیر پوتین با پرچم روسیه را بر پل مانهاتان نیویورک نصب کردند.
رسانه های روسی از جمله شبکه های مختلف تلویزیونی، خبرگزاری ها، روزنامه ها و پایگاه های خبری با انتشار 150 گزارش و استفاده از دهها تصویر و فیلم به این اقدام مخالفان سیاست های ضدسوری در نیویورک توجه ویژه ای نشان داده اند.
بازتاب این خبر به گونه ای گسترده شده که در صدر خواسته های کاربران موتور جست وجوی روسی یاندکس قرار گرفته است.
رسانه های روسی اعلام کردند که تصویر پوتین با پرچم های روسیه و سوریه به نشانه ادامه اتحاد نظامی دو کشور علیه تروریست های ضدسوری و همچنین مواضع سیاسی همسان دو کشور در پل منهتن خودنمایی کرد. 
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه در این باره گزارش داده است: بنر بزرگ تصویر پوتین با واژه «صلح طلب» که از فاصله بسیار دور نیز قابل دیدن بود، جلب توجه می کرد.
این رسانه روسی افزوده است: این تصویر که ساعت 14 دیروز (به وقت محلی نیویورک) در پل منهتن نصب شد تا ساعت 15 زمانی که پلیس برای برداشتن آن به محل اعزام شد، در مقابل دیدگان مردم قرار داشت.
روسیه که از مهرماه سال گذشته براساس درخواست دولت سوریه همکاری مستقیم نظامی هوایی در سرکوب تروریست های ضدسوری مورد حمایت چند کشور غربی-عربی را آغاز کرده، این عملیات را همچنان ادامه می دهد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار