رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از معادن شن و ماسه بازدید کرد.
کد خبر: ۳۰۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 08 October 2016
حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در بازدید از معادن شن و ماسه بر تسریع اقدامات عمرانی برای پایدارسازی و جداره سازی دیواره های عمیق معادن تأکید کرد و گفت:  نباید از فعالیت غیر قانونی احتمالی معادن غافل شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه  باید با احداث راه‌های دسترسی جدید ، از رفت و آمد کامیون هائی که مصالح لازم را در جداره سازی روددره کن و دیواره معادن و طرح تفرجگاهی تاکا تأمین می کنند ، در معابر محلی جلوگیری کرد. گفت: این باعث شدتاشهردار منطقه دستور دهد برای جلوگیری ازفعالیت احتمالی وغیر قانونی یکی از معادن به نام شن و ما تدابیر لازم اتخاذ شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه18، طی روزهای اخیر برخی اهالی خلیج فارس از رفت و آمد کامیونها در معابر اطراف و همچنین تولید ماسه ازسوی معدن مذکور گلایه کرده بودند وبه همین خاطر مهندس حسن رحمانی معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه اعلام کردکه هرگونه فعالیت فعلی در راستای ایمن سازی گودهای عمیق موجود و طرح 416 هکتاری تفرجگاهی انجام می شود.

به گفته وی،هیچ گونه برداشت و تخلیه نخاله در معادن شن و ماسه صورت نمی گیرد و جلوی اندک تولید شن و ماسه یکی از معادن ازمحل دپوی موجودش نیزبه زودی طبق احکام قضائی گرفته می شود ، معادن شن و ماسه جنوبغرب تهران پس از مدتها پیگیری ، به دلیل آلودگی ها ، گرد و غبار و بروز خطرات احتمالی مثل فرو نشست زمین ، 29 خرداد امسال تعطیل شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار