کد خبر: ۳۰۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 08 October 2016


آمادگی احزاب سیاسی برای استقبال از سفر هیئت دولت به استان البرز در دیدار سرپرست فرمانداری کرج با اعضای کمیته جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قنبر زمانی صبح شنبه در دیدار با اعضای کمیته جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان البرز، گفت: تمرکز بر حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی، پیش فرض موفقیت در فعالیت سیاسی و پویایی این عرصه است و در این مسیر، یکی از مهمترین روش های رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی، بالا بردن سطح آگاهی های عمومی است که موجب ایجاد نظم، کاهش تعارضات و در نهایت توسعه و پیشرفت جامعه می گردد.

وی اضافه کرد: هرچه میزان آگاهی مردم از حقوق و تکالیف شهروندی خود بیشتر شود، آرامش و نظم بیشتری در جامعه حکمفرما می شود که این موضوع تاثیر مستقیم بر انسجام اجتماعی و رفع مشکلات جامعه دارد.

سرپرست فرمانداری کرج گفت: وقتی ارزش های فرهنگی جامعه مورد تاکید قرار گرفته و ترویج می شود، وحدت و انسجام درونی جامعه بیشتر می شود و این امر، بر پویایی و حرکت جامعه به سمت پیشرفت و توسعه بسیار موثر است.

زمانی در ادامه از اعضای کمیته جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه خواست تا با توانمندسازی جوانان و برگزاری جلسات و همایش های مختلف و تقویت خودباوری، زمینه حضور موثر جوانان در فعالیت های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و اقتصادی را فراهم کنند.

در ادامه این دیدار علی صدیقی رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان البرز به عملکرد یک ساله این سازمان و فعالیت های گذشته آن در استان و شهرستان کرج اشاره کرد.

صدیقی سطح فعالیت های انجام شده در سطح استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فعالیت هایی از قبیل برگزاری همایش های صورت گرفته در مقیاس ملی قابل توجه است.

در ادامه امید نیازپور رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه شهرستان کرج به تشریح برنامه های این سازمان در سال جاری پرداخت و به درصد بالای جمعیت جوانان در شهرستان کرج اشاره و خواستار نگاه ویژه به جوانان شد.

وی اعلام کرد ما در سازمان جوانان و دانشجویان حزب آمادگی لازم برای استقبال از هیئت دولت را داریم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار