استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد
استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم ارائه مجوزهای لازم برای احداث ویلا در شهر تسوج و تبدیل این شهر به یک باغ‌شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۳۰۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ 08 October 2016
اسماعیل جبارزاده عصر امروز در نهمین جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: اکثر مدیران در جلسات مختلف معمولا از ساخته‌شدن ویلا در اراضی کشاورزی و باغات گله‌مند هستند و سعی می‌کنند رفتار و برخورد سلبی داشته باشند و هیچگاه پیشنهاد جایگزین مناسب ارائه نمی‌دهند که بنده با این روند موافق نیستم.

وی افزود: در شهرهایی مثل تسوج که جمعیت آن در طی سال‌های گذشته به میزان 50 درصد کاهش یافته باید جمعیت را به این شهرها بازگردانیم و در این ارتباط علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و خدماتی شهر جا دارد در آینده تسوج را به‌عنوان یک باغ شهر ببینیم و بدون تفکیکی مزارع صاحبان مساحت‌های موجود اجازه احداث ویلا در داخل مجموعه را داشته باشند.

جبارزاده خاطرنشان کرد: اگر در جاهای دیگر مانع ساختن ویلا در مزارع و باغات هستیم در این شهر باید استثنائاتی قائل شویم و با بررسی معاونت عمرانی و شهرداری مشارکت سازمان جهادکشاورزی افرادی که خواهان ساختن ویلا در باغات هستند را به‌سمت شهر تسوج هدایت کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: دیدگاه ما بدین شکل است که اگر در باغات و مزارع متقاضیانی برای ساختن ویلا وجود دارد این اجازه را برای مهاجرت معکوس به ساکنان تسوج بدهیم؛ البته این یک پیشنهاد اولیه است و مسؤولان مربوطه در این ارتباط باید نظرات کارشناسی خود را اعلام کنند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار