کد خبر: ۳۰۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 09 October 2016


مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز کاهش مدارس دو نوبته را در استان البرز مهمترین اولویت دانست و گفت: در مهر امسال 22 مدرسه تحویل آموزش و پرورش استان شد.

فرامرز مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توسعه فضاهای آموزشی و کلاس‌های درست است.

وی با بیان اینکه یک شیفته شدن مدارس در استان البرز یکی از اولویت‌هایی است که مد نظر است افزود: هم‌اکنون بسیاری از مدارس در استان البرز به صورت دو شیفت اداره می‌شود لذا لازم است تا توسعه مدارس در این استان را در اولویت قرار دهیم و به سمت یک شیفته شدن مدارس پیش برویم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه توان دولت برای ساخت و توسعه مدارس نمی‌تواند پاسخگوی نیاز ما باشد افزود: در این زمینه باید از ظرفیت خیران مدرسه ساز استفاده شده تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کنیم.

مهدوی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه البته خیران تاکنون اقدامات بسیاری را برای توسعه مدارس در این استان انجام داده‌اند،‌ افزود: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی ساخت این تعداد کلاس درس نیز نتوانسته ما را به اهداف مورد نظر برساند.

وی با تأکید بر اینمکه ساخت مدارس در استان البرز باید در تمامی مناطق به صورت یکسان باشد افزود: در این راستا اولویت ساخت مدارس در استان البرز با مناطق محروم است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز گفت: توجه به مناطق کم برخوردار یکی از مهمترین مواردی است که باید مورد اهتمام و توجه همه مسؤولان باشد لذا برای ساخت مدارس نیز این مهم مورد توجه است.

مهدوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را برای ساخت مدارس دارد، گفت: می‌توانیم برای رشد فضاهای آموزشی از توان شهرک‌های صنعتی نیز استفاده کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: برای مهر امسال 22 پروژه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد.

این مسؤول از مهمترین اهداف این اداره کل را در ساخت مدارس کاهش تعداد مدارس دو نوبته و کاهش تراکم دانش‌آموزی عنوان کرد و بیان داشت: اصلاح و بهینه‌سازی سیستم‌های گرمایشی و افزایش مشارکت‌های مردمی و خیری از مهمترین اهداف اداره کل نوسازی مدارس استان البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار