شهردار منطقه 20 در مراسم تجلیل از کارگران نمونه، رعایت حق و حقوق مادی و معنوی قشرکارگر را از اولویت‌های مدیریت شهری این منطقه جنوبی برشمرد.
کد خبر: ۳۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 04 May 2015
به گزارش فارس منصور کتانباف در مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه 20 اظهار داشت: رتبه کار و تلاش و حرفه کارگری در تاریخ دینی و شیوه زندگی بزرگان مذهبی جایگاه مقدسی دارد چنانکه حضرت امام خمینی (ره) فرموده‌اند که «خدا هم کارگر است».   

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه کارگران پیشانی کار شهرداری هستند، افزود: امروز اگر شهروندان از فضاهای سبز ایجاد شده در سطح شهر لذت می‌برند در واقع از زحمات شما کارگران است همچنان که نظافت، پاکیزگی و نگهداشت تاسیسات شهری نیز مرهون تلاش شماست.

وی با بیان اینکه شهرداری ذات وجودی‌اش خدمت به مردم است و هر کاری با اخلاص و نیت تقرب به خدا عبادت است، گفت: ارتقای کیفیت زندگی قشر کارگری و رسیدن این زحمت‌کشان به حق و حقوقشان از اولویت‌های مدیریت شهری است.

گفتنی است، مراسم تجلیل از کارگران نمونه مدیریت شهری منطقه 20 با حضور شهردار منطقه، قائم‌مقام و معاونان شهرداری منطقه 20 برگزار شد و آقایان امید الثوامری، اسماعیل جعفری، ایرج رجوده، حسن شجاعی، ناصر صحرایی، محسن دهنوی، حامد فخاری، وحدت صالحی، حمید عباسی، اکبر اکبری، خلیل محمدی، عباس قربانی، حسن فلاح دلخوش، محمود یعقوبی، نوراصراد لروند، عابدین اسماعیلی‌جم، مراد قاسمی، حاج کرم ظفرقندی، حاتم بخشی و ابراهیم انوری از حوزه‌های مختلف خدمات شهری به دست شهردار منطقه 20 تقدیر شدند. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار