کد خبر: ۳۱۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 10 October 2016

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان البرز گفت: رمز ماندگاری نهضت عاشورا برپایی نماز است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رزاقی بعد ازظهر امروز در تجمع بزرگ دانشگاهیان عاشورایی استان البرز که در مصلای نماز جمعه کرج برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت نماز و لزوم برپایی آن باید بیش از پیش در جامعه تببین شود.

 

وی ادامه داد: امام حسین (ع) و یارانش در ظهر عاشورا و در اوج جنگ نماز را برپا کردند و این فریضه الهی را ادا کردند.

 

این مسؤول تأکید کرد: رمز ماندگاری نهضت عاشورا برپایی نماز است، بنابراین ما نیز باید به برپایی نماز اهمیت بسیاری دهیم و هرگز از آن غافل نشویم.

 

رزاقی با اشاره به اینکه در این راستا نماز ظهر عاشورا امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد، افزود: اگر بخواهیم ادامه دهنده نهضت عاشورایی باشیم باید نماز را در هر شرایطی اقامه کنیم.

 

وی درس گرفتن از مکتب امام حسین (ع) را مهم خواند و افزود: مکتب امام حسین (ع) می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی را در زندگی افراد داشته باشد.

 

 

رزاقی خاطرنشان کرد: مکتبی که آزادگی و حریت را برایت به ارمغان می‌آورد و کلاس‌های این دانشگاه بزرگ در همه جای عالم، امکان برگزاری دارد.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان البرز با اشاره به اینکه مکتب امام حسین (ع) تاریخ خاصی ندارد، گفت: این مکتب در همه زمان‌ها می‌گنجد و می‌تواند تأثیرات مثبت خود را در جامعه و افراد داشته باشد.

 

در این مراسم عزاداری که با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد، ضمن اجرای مداحی و سینه زنی، مراسم راهپیمایی سینه زنی در خیابان نیز برگزاری گردید.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار