کد خبر: ۳۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 04 May 2015
سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: واژگونی مینی‌بوس در بابل 7 مصدوم برجای گذاشت.

مهدی غلام‎نیا روشن امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: ظهر امروز طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف پیکان و پراید در موزیرج درویش‌خیل بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‎های پایگاه امیرکلا و امین‌آباد را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: مصدومان حادثه سه سرنشین خودروی پراید که دو مرد 23، 42 و چهار ساله و زن  23 ساله بودند، به‌شدت دچار آسیب‌دیدگی شدند که حال سه نفرشان وخیم است.

سخنگوی اورژانس 115 بابل تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 پس از اقدامات پزشکی از قبیل سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی، آتل‌گیری و ... به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

غلام‌نیا خاطرنشان کرد: همچنین در گزارش دیگری با اورژانس 115 بابل مبنی بر واژگونی مینی‌بوس در جاده شیاده بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه خشرودپی و بندپی شرقی را به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی اورژانس 115 بابل با اشاره به اینکه اولین اکیپ از تکنسین‌ها در مدت زمان چهار دقیقه و دومین اکیپ در مدت زمان هفت دقیقه بربالین مصدومان حاضر شدند، یادآور شد: هفت مصدوم این حادثه چهار مرد 44، 62، 30 و 60 ساله و سه زن 58، 44 و 32 ساله بودند که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه سر، صورت و کتف شدند.

وی در پایان گفت: تکنسین‌های اورژانس 115 پس از اقدامات پزشکی از قبیل سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی، آتل‌گیری و ... مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار