شهردار دماوند از تصویب بودجه 45 میلیارد تومانی شهرداری دماوند در سال 94 توسط شورای اسلامی این شهر خبر داد و گفت: در بودجه امسال شاهد رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.
کد خبر: ۳۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 04 May 2015
به گزارش  فارس عباس صفری ظهر اظهار داشت: بودجه سال 94 شهرداری دماوند با داشتن رشد 30 درصدی، از 35 به 45 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که از این میزان، بیش از 60 درصد بودجه به بخش عمرانی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بودجه سال 93 شهرداری دماوند به‌طور 100 درصد تحقق پیدا کرد، افزود: با توجه به بودجه 35 میلیارد تومانی سال گذشته، این میزان با افزایش 5 میلیارد تومانی محقق شده است.

شهردار دماوند با بیان اینکه رویکرد بودجه سال جاری در بخش عمرانی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر دماوند است، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره همچون بلوار بعثت و شورا، توسعه شبکه معابر و محور سرهار به‌عنوان یک پروژه مشارکتی با شهرداری و وزارت راه و شهرسازی که مطالبه امروز و مهم شهروندان است، از جمله پروژه‌های حایز اهمیت شهرداری دماوند در سال 94 به‌حساب می‌آید.

صفری ادامه داد: اجرای عملیات آسفالت معابر و جدول‌گذاری محورهای اصلی و فرعی شهر دماوند به‌ویژه در محلات و شهرک‌هایی که کمتر به آن توجه شده است، از دیگر اقدامات در دستور کار شهرداری دماوند به‌حساب می‌آیند.

وی به حوزه سرمایه‌گذاری این شهرداری با هدف ارائه خدمات مطلوب برای توسعه شهر و کسب درآمدهای پایدار با حمایت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز شهرداری دماوند با انعقاد قرارداد، مرکز فرهنگی، تجاری و اداری معلم را آغاز کرده که اکنون این پروژه در مرحله خاک‌برداری است.

شهردار دماوند تصریح کرد: پروژه هتل دماوند نیز در حوزه سرمایه‌گذاری پیگیری می‌شود که با مشخص شدن سرمایه‌گذار، شاهد به نتیجه رسیدن این طرح نیز به‌زودی خواهیم بود.

صفری با اشاره به تهیه طرح جامع سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک اقدام مؤثر در حوزه شهری دماوند خاطرنشان کرد: در این طرح شناسایی املاک در اختیار این شهرداری و شهروندان به‌منظور تعریف کاربری‌ها با قابلیت سرمایه‌گذاری مشخص شده است و به‌عنوان یک محور محرک می‌تواند در راستای رشد و توسعه شهر با استفاده از بخش خصوصی نقش مؤثری داشته باشد.

وی به حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری اشاره و بیان کرد: سازمان حمل و نقل شهرداری دماوند در سال گذشته اقدامات قابل توجهی را در بخش ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در میدان 17 شهریور و منطقه گیلاوند انجام داد و طراحی و تعیین سرمایه‌گذار آن نیز مشخص شده است که امیدواریم هرچه زودتر به مرحله انعقاد قرارداد برسیم.

شهردار دماوند اضافه کرد: استقلال سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر دماوند با تعیین هیئت‌مدیره، مدیرعامل و همچنین احداث پارکینگ طبقاتی از دیگر موضوعات مورد توجه در این حوزه است.

صفری با اشاره به حوزه خدماتی این نهاد شهری اظهار داشت: افتتاح و راه‌اندازی فاز نخست شهربازی با حمایت بخش خصوصی و اتمام فاز نخست بازار میوه و تره‌بار و افتتاح آن همزمان با میلاد حضرت علی(ع) از دیگر اقدامات شهرداری دماوند در ابتدای سال 94 است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار