دبیر اجرایی جشنواره حسنات خبرداد
تابناک: دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان گفت: همشهریان می‌توانند با استفاده از دوربین‌های خانگی و تلفن‌های همراه خود در بخش هر شهروند یک فیلم کوتاه جشنواره حسنات شرکت کنند.
کد خبر: ۳۱۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 12 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس، امیرحسین عشاقی با اشاره به آخرین آمار و اطلاعات از ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهارکرد: نزدیک به هزار و 300 اثر تا 15 مهرماه(آخرین مهلت ارسال آثار) به دبیرخانه جشنواره حسنات ارسال شد.
وی افزود: این آثار در قالب فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی و فیلمنامه بود که براساس نظر دبیر این جشنواره و تقاضاهای زیادی که از سراسر کشور وجود دارد، مهلت آثار بخش ملی جشنواره حسنات تا اول آذرماه تمدید شد که علاقمندان می‌توانند تا آن زمان آثار خود را ارسال کنند.

دبیر اجرایی جشنواره حسنات گفت: مسابقات جشنواره فیلم کوتاه حسنات در 3 بخش «ملی»، «اصفهان» و «هر شهروند یک فیلم کوتاه» است که بخش سوم توسط شورای سیاست‌گذاری این جشنواره طراحی شده که شرکت در آن برای عموم مردم در سنین مختلف آزاد است.

وی ادامه داد: بخش هر شهروند یک فیلم کوتاه این جشنواره با موضوع اصلی احسان و نیکوکاری و زیرمجموعه‌هایی نظیر حقوق شهروندی، خانه و خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تسهیل‌گری و کارآفرینی و... است که مهلت ارسال آثار آن تا اول بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

عشاقی خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند با استفاده از دوربین‌های خانگی و تلفن‌های همراه خود در بخش هر شهروند یک فیلم کوتاه ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان شرکت کرده و در قالب یک گزارش یا یک فیلم کوتاه از طریق آدرس مربوطه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اذعان داشت: هنرمندان 31 استان کشور حضوری فعال در این جشنواره داشته‌اند، همچنین تماس‌های مکرر و متعددی وجود دارد و این نوید را می‌دهد که آثار امسال جشنواره همچون سال‌های گذشته از لحاظ کمی قابل توجه باشد.

دبیر اجرایی جشنواره حسنات یادآور شد: دبیرخانه این جشنواره برای آشنایی هرچه بیشتر قشر دانشجو با این جشنواره طبق مذاکرات خود با دانشگاه‌های استان اصفهان، آثار منتخب جشنواره پنجم را به صورت هفتگی برای تعدادی از دانشگاه‌ها به نمایش می‌گذارد.

وی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان واقع در خیابان رباط سوم، بعد از ظهر دوشنبه‌ها میزبان آثار منتخب این جشنواره است که آثار را برای این دانشجویان به نمایش گذاشته و سپس این آثار مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار