تابناک: مشاور شهردار کاشان از افتتاح اولین سایت پرواز پاراگلایدر در منطقه فرهنگی تاریخی کاشان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 05 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، ابوالفضل زارع روز دوشنبه با بیان این مطلب تصریح کرد: سایت پرواز پاراگلایدر کاشان در منطقه پارک کوهستان و جاده روستای خنب و درین واقع شده که بدلیل ارتفاع مناسب امکان استارت پرواز با پاراگلایدر را برفراز آسمان کاشان فراهم می نماید.

وی اظهار داشت: در سالهای اخیر با توجه به فعالیت کمیته ورزش های هوایی شهرستان در امر آموزش و ترویج ورزش های هوایی بخصوص رشته پاراگلایدر، این رشته ها توسعه بسیار خوبی در کاشان داشته است.

زارع گفت: وجود ارتفاعات مناسب دکل و شرایط آب و هوایی پایدار، پتانسیل ویژه ای در این منطقه برای انجام این ورزش ها فراهم آورده است.

وی از برنامه های شهرداری کاشان جهت توسعه توریسم ورزشی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ایجاد زیرساخت های ورزشی در شهرستان نقش بسزایی در توسعه توریسم منطقه خواهد داشت.

زارع ابراز امیدواری کرد: با توجه به محدودیت های موجود در سایت های پروازی شهرهای اطراف و مشکلات دسترسی به آنها در آینده نزدیک شاهد حضور علاقه مندان به این ورزش از نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

سایت پاراگلایدر کاشان همزمان با کوهگشت خانوادگی پارک کوهستان 18 اردیبهشت ماه جاری با پرواز نمایشی توسط گروه مهاجر به بهره برداری خواهد رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار