یوسف رستی :
معاون خدمات شهر شهرداری بجنورد گفت: شهر به عنوان موجود زنده و پویا با برون دهی ضایعات مواجهه است که باید با مدیریت مناسب از به وجود امدن مشکلات زیسط محیطی جلوگیری کرد.
کد خبر: ۳۱۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 18 October 2016
یوسف رستی در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی اظهار کرد: مدیریت خدمات شهری و سازمان پسماند در حال حاضر در طول 24 ساعت 120 تن پسماند از محل ایستگاه زباله به محل دفن جابجا می کند.
وی گفت: با توجه به تولید پسماند خانگی و ساختمانی در سطح شهر نیاز هست تا با فرهنگ سازی مناسب به سمت کاهش تولید پسماند خانگی حرکت کنیم.
رستی افزود: بعد از کاهش تولید زباله باید به فکر جمع آوری اصولی پسماند بود که متاسفانه در حال حاضر به دلایل اجتماعی کارخانه کمپوست تعطیل بوده و مجبور به دفن زباله هستیم.
معاون خدمات شهر شهرداری بجنورد گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و کاهش فعالیتهای عمرانی در حال برنامه ریزی هستیم تا با خاک مناسب زباله ها را در معدن،دفن، تا از مشکلات زیست محیطی و همچنین آتش سوزی احتمالی پیشگیری نماییم.
رستی در پایان از صبوری اهالی مشرف به محل دفن زباله تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که انشاءالله بتوانیم هر چه زودتر مشکلات کارخانه کمپوست  را با حمایت های همه جانبه مسئولان شهری و استانی برطرف نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار