همزمان با هفته معلم صورت گرفت
همزمان با گرامیداشت هفته معلم از 14 معلم نمونه استان اردبیل و معلم نمونه کشوری در این استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
کد خبر: ۳۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 05 May 2015

به گزارش فارس، در سالن ولایت اردبیل و با حضور استاندار و کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس و جمعی از مسئولان، معلمان و فرهنگیان مراسمی برگزار شد و از معلم نمونه کشوری علی یوسفی از شهرستان بیله‌سوار و غلامعلی فتح‌اللهی، صابر صفایی، بهرام گل‌پرور، پروین بختیاری، اعظم خوبدل، هایده حسن‌زاده، فرصت مهدوی، مجید ترویه، میر محمد سید کلام و علی حسین ناصری از اردبیل، نعمت نوبخت از نمین، منظر دیندار از رضی،‌ موسی توفیقی از پارس‌آباد، تورج مرادزاده از لاهرود، روح‌الله حسن‌زاده از پارس‌آباد به عنوان معلمان نمونه اردبیل تجلیل شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه از 791 پرونده منطقه‌ای و ناحیه‌ای پرونده به ستاد بزرگداشت مقام معلم راه یافته است، اظهار کرد: از این تعداد 78 پرونده مورد بررسی قرار گرفته که 14 معلم نمونه استان از بین آنها و یک معلم برتر کشوری انتخاب شدند.

صابر سپهری افزود:‌ تلاشمان بر این است تا در مجموعه آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین فصل مشترک حاکمیت با مردم بتوانیم نقطه اعتلای نظام اسلامی را در سایه آموزش و پرورش ارزش‌مدار به وجود آوریم.

وی ادامه داد: در سطح استان بیش از 20 هزار معلم و 230 هزار دانش‌آموز در بیش از 2 هزار و 900 واحد آموزشی مشغول فعالیت هستند و سعی‌مان بر این است تا در حد وسع و توانمان در ارتقای وضعیت معیشتی و جایگاه آنها تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان با عنوان یک ابزار انگیزشی با هدف افزایش حقوق معلمان اشاره کرد و یادآور شد: در نظام رتبه‌بندی قرار است در یک شاخص تعیین شده حقوق معلمان بین 180 هزار تومان تا 600 هزار تومان افزایش یابد.

سپهری بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا مطالبات معلمان را نیز پرداخت کند که در استان اردبیل از 60 میلیارد تومان بدهی که به معلمان داریم سعی‌مان بر این است تا بخش عظیمی از آن را پرداخت کنیم.

این مسئول به برنامه‌های پاسداشت هفته معلم اشاره کرد و گفت: فردا قرار است جشن تکلیف دانش‌آموزان مدارس دخترانه غیر‌دولتی در حسینیه ثار‌الله برگزار شود تا زمینه برای قدرشناسی از تلاش‌ها و زحمات این قشر ارزشی دانش‌آموزان در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم آمده تا آنها بتوانند تکالیف دینی‌شان را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل دیدار با خانواده‌های شهدای معظم استان، زیارت و عطر‌افشانی مزار شهدا و دیدار با معلمان در بستر بیماری را از دیگر برنامه‌های تدارک‌دیده شده در هفته پاسداشت معلم اعلام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار