کد خبر: ۳۱۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 20 October 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: روسای منتخب هیئت های ورزشی استان علاوه بر استفاده از نیروهای کارآمد از توان و ظرفیت بخش خصوصی نهایت بهره را ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر غفرانی بدازظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان که با حضور نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور همراه بود، با اشاره به اینکه این ورزش از رشته های مهم و پراهمیت المپیکی است، اظهار کرد: این رشته جزو ورزش هایی است که مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) و بزرگان دین قرار گرفته که از این رو نیز اهمیت دو چندانی پیدا می کند.

غفرانی با قدردانی از زحمات رئیس قبلی هیئت (حسن رمضانی) تصریح کرد: رشته تیراندازی با کمان جزو ورزش هایی است که در بخش بانوان از پتانسیل قابل توجهی برخوردار بوده و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد که این مهم نیز توجه ویژه ی مسئولان هیئت را می طلبد.

وی ادامه داد: رئیس منتخب باید علاوه بر استفاده از نیروهای کارآمد، از توان و ظرفیت بخش خصوصی نهایت بهره را ببرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر لزوم احساس مسئولیت اعضای مجمع نسبت به هیئت، افزود: قطعا رئیس منتخب بدون کمک و همراهی اعضای مجمع در پیشبرد امور موفق نخواهد بود و نیاز است که همه اعضا وی را در این مسیر یاری کنند.

وی به مشکلات مالی ورزش اشاره کرد و گفت: متاسفانه اداره کل از لحاظ بودجه و اعتباری شرایط ایده آلی برای رشته ها نداشته و در تنگنای مالی قرار دارد اما با این همه باز هم آنچه در توان داریم را برای رشد و تعالی ورزش استان و کمک به هیئت های ورزشی انجام خواهیم داد.

غفرانی به انتظارات بالا از تیراندازی با کمان استان اشاره کرد و گفت: باید برنامه ریزی های رئیس منتخب به نحوی انجام شود که استان البرز در بازی های آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ حداقل یک نماینده داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار