کد خبر: ۳۱۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 22 October 2016


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از تعریف یک هزار و 600 میلیارد ریال پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی در این استان خبر داد.

غلامرضا رضایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال جاری را به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری فرموده و همه باید در راستای تحقق این مهم به صورت جهادی وارد میدان شوند.

وی افزود: دولت در بیش از سه سال گذشته تلاش‌های بسیاری در جهت اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی انجام داده و خوشبختانه اثرات خوبی نیز در کشور داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم، باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور استفاده بیشتری را داشته باشیم.

رضایی‌فر گفت: بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی‌های بخش خصوصی یکی از مهمترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید بر توانمندی داخلی و بومی تکیه کنیم.

وی بیان داشت: در همین راستا موضوع واگذاری پروژه‌ها و طرح‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارا هستند، در استان البرز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز افزود: با انجام کارهای کارشناسی شده، مقدمات واگذاری بیش از یک هزار و 600 میلیارد ریال پروژه به بخش خصوصی در استان البرز تعریف شده است.

رضایی‌فر ادامه داد: در شرایطی که بخش خصوصی توانمندی لازم برای این واگذاری‌ها را داشته باشد، طبق قانون از آنها حمایت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فاضلاب شهر کرج و فاضلاب شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و این آمادگی را داریم تا دو پروژه مهم و حساس فوق را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به مهمترین پروژه‌های در دست اجرای این شرکت اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرا با توجه به نیاز مردم شهرستان اشتهارد به آب شرب سالم، احداث آب‌شیرین کن این شهرستان است.

رضایی‌فر اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای داریم تا این پروژه طی سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم اشتهارد قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار