معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت:در سال گذشته رییس جمهوری نکات خوبی را در رابطه با روابط عمومی ها اعلام کردند که این نکات به صورت منشور درآمده است.
کد خبر: ۳۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 06 May 2015
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: تدوین برنامه عملیاتی برای تقویت روابط عمومی ها ضروری است.

به گزارش ایرنا؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست کارگروه رسانه با دستور کار برنامه ریزی برای روز روابط عمومی ها با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید با تشکیلات قوی اطلاع رسانی مناسبی برای رسانه ها داشته باشند افزود: روابط عمومی ها باید مدیر را رسانه ای کنند.

وی اضافه کرد: کمیته های چهارگانه زیر مجموعه کارگروه روابط عمومی ها باید آموزش و ارزیابی را در دستور کار قرار دهند و عملکرد روابط عمومی ها را ارزیابی کنند.

وی با تاکید بر آموزش مناسب برای روابط عمومی ها افزود: با استفاده از ظرفیت ها باید روابط عمومی ها را توانمند تر کرد.
الهی تبار اضافه کرد: از فرصت های ایجاد شده برای تقویت روابط عمومی ها باید استفاده کرد و در این زمینه از ظرفیت روحانیان، ائمه جمعه و مدیران باید بهره مند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار سال مبنی بر دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: تحقق شعار سال موجب افزایش اعتماد بین ملت و حاکمیت می شود.معاون استاندار همدان با بیان اینکه نتیجه سنجش سرمایه اجتماعی در کشور و استان ها اعلام شده است گفت: در برخی از شاخص ها پنداشت های مردم نسبت به برخی موضوعات مناسب نیست که با ارزیابی های انجام شده باید اعتماد مردم را افزایش داد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری همدان نیز گفت: در سال 92 عملکرد روابط عمومی ها ارزیابی و در هشت حوزه از روابط عمومی ها برتر تجلیل شد.مسلم مخفی افزود: در سال گذشته رییس جمهوری نکات خوبی را در رابطه با روابط عمومی ها اعلام کردند که این نکات به صورت منشور درآمده است و در مورد تثبیت جایگاه روابط عمومی ها و نحوه اختیارات و وظایف آنان نیز دو مصوبه قانونی وجود دارد.

وی ادامه داد: بری بهتر شدن وضعیت روابط عمومی ها در همدان حرکت های خوبی آغاز شده است و با توجه به این نگاه مثبت روابط عمومی ها تقویت می شوند.

رییس خانه مطبوعات همدان نیز با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگ رسانه با روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست گفت: روابط عمومی ها در انعکاس اخبار و اطلاعات نقش موثری را ایفا می کنند.

محمد رضا عارف افزود: معرفی مدیران و روابط عمومی ها فعال که ارتباط بیشتری با رسانه ها داشتند از برنامه های خانه مطبوعات در سال گذشته بود.

وی نقش برخی از روابط عمومی ها در استان را کمرنگ عنوان کرد و گفت: خانه مطبوعات این آمادگی را دارد که روابط عمومی ها را در زمینه اطلاع رسانی بهتر و موثر تر همراهی کند.27 اردیبهشت ماه از سال 85 در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.120 روابط عمومی در دستگاه های اجرایی استان همدان فعال هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار