غیور عنوان کرد:
تابناک: معاون اداره بهزیستی اصفهان به انتظار ۲ساله خود برای دیدار با معاون شهردار برای پیگیری مسایل متکدیان و کودکان خیابانی اشاره کردو گفت:علی‌رغم دعوتهای مختلف از این مسئول موفق به دیداربا وی نشدیم.
کد خبر: ۳۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 06 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهدی غیور در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با مسئولان اداره بهزیستی استان اصفهان در محل این اداره کل، با اشاره به اجرای طرح‌های ساماندهی متکدیان در سطح شهر اصفهان اظهار داشت: در این راستا باید یادآور شوم که ۱۳ دستگاه در سطح استان در دستورالعمل جدید متولی امر متکدی گری در استان هستند.

وی به انتظار ۲ ساله خود و دیگر مسئولان اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای دیدار با معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان برای پیگیری مسایل متکدیان و کودکان خیابانی اشاره کرد و افزود: علی‌رغم نامه‌نگاری‌ها و دعوت‌های مختلف از این مسئول هنوز موفق به دیدار با وی نشده‌ایم.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان که معتقد است حتی یک تکدی گر برای شهر اصفهان هم زیاد است، گفت: باید توجه داشت که سازمان بهزیستی توان انجام طرح‌های در دستور کار را ندارد و در این راستا دیوان محاسبات نیز در خصوص اجرای وظایف فراتر از توان اداره کل بهزیستی استان اصفهان را مورد بازخواست قرار داده است.

وی رسانه‌ای کردن فعالیت دستگاه‌ها در حوزه پیشگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی را نیز امری ضروری خواند و گفت: از این رو با اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته می‌توان نتایج بهتری را در پیشرفت کارها دنبال کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار