معاون اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان:
تابناک: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 12 مورد از مطالبات فرهنگیان استان اصفهان به اطلاع استاندار رسیده و استاندار نیز این مطالبات را به وزیر کشور منتقل کرده‌ است.
کد خبر: ۳۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 06 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عبدالرضا رئیسی سه‌شنبه شب در آیین بزرگداشت مقام معلم در سمیرم ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: اهمیت فراگیری علم و دانش در فرهنگ کشور ما مورد توجه ویژه است.

وی تلاش معلمان را ارزشمند دانست و افزود: اساس توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای دانش است و قطعا تلاش‌ها و کوشش‌ها، آینده جامعه را تضمین می‌کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تجمعات اخیر فرهنگیان استان برای مطالبات معیشتی و رفع تبعیض تصریح کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در راستای رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان و مطالبات شما دفاع و حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمان باید از نظر معیشتی راحت باشند، گفت: در راستای حل مشکلات معیشتی فرهنگیان استان جلسات مختلف با حضور استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گرفته شده که 12 مورد از مطالبات فرهنگیان به اطلاع استاندار رسیده و استاندار نیز این مطالبات را به وزیر کشور منتقل کرده‌ است.

رئیسی با تاکید بر حفظ شان و منزلت معلم در تجمعات، خاطر نشان کرد: اجازه ندهید برخی از افراد با سوءاستفاده از این تجمعات آن را سیاسی جلوه دهند.

وی ضمن قرائت پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع فرهنگیان سمیرمی اذعان کرد: تقویت منزلت معلم، رفع دغدغه‌های معیشتی معلمان، تقویت انگیزه‌های شغلی آنان و ارتقای مرجعیت معلم در جامعه نیازمند تدبیر است که دولت تدبیر و امید عزم خویش را جزم کرده تا این مسئولیت‌ها را به انجام برساند و همه باید کمک کنیم تا برخی نارسایی‌ها حل شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :