مدیرکل فرودگاه کرمانشاه خبر داد
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید اشرفی‌ اصفهانی استان کرمانشاه گفت: از این فرودگاه به مسیرهای داخلی تهران، مشهد، عسلویه، کیش، بندرعباس، قشم و شیراز و مسیر خارجی ترکیه پرواز صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۱۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 24 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،مجتبی بیاتی امروز در کرمانشاه فرودگاه را به‌عنوان یکی از عوامل توسعه‌یافتگی هر کشور معرفی کرد و اظهار داشت: فرودگاه‌ها در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور‌ها نقش موثر و به‌سزایی دارند.

وی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی را تنها فرودگاه بین‌المللی غرب کشور معرفی کرد و ادامه داد: در این فرودگاه به‌طور میانگین هفته‌ای 118 پرواز در هشت مقصد کشور انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید اشرفی‌ اصفهانی استان کرمانشاه به فعالیت 9 شرکت هواپیمایی در این فرودگاه اشاره کرد و افزود: طول باند فرودگاه ذکر شده 3 هزار و 400 متر است.

این مسؤول با اشاره به اضافه شدن دو پرواز در مسیر کرمانشاه - مشهد و بالعکس به لیست پروازهای هفتگی این فرودگاه از یازدهم مهرماه، گفت: فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه هم‌اکنون رتبه دهم را در بین فرودگاه‌های کشور دارا است.

به گفته بیاتی، هم‌اکنون از فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید اشرفی‌ اصفهانی استان کرمانشاه به مسیرهای داخلی تهران، مشهد، عسلویه، کیش، بندرعباس، قشم و شیراز و مسیر خارجی ترکیه پرواز صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار