کارشناس مسؤول مرکز بهداشت کرمانشاه خبر داد
کارشناس مسؤول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از کشف یک کارگاه شیرینی‌پزی غیربهداشتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 24 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،بهمن خدادادیان امروز از کشف یک کارگاه شیرینی‌پزی غیربهداشتی در استان خبر داد.

کارشناس مسؤول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این کارگاه شیرینی‌پزی در مکانی کاملاً غیربهداشتی در محله حافظیه شهر کرمانشاه به شکل غیرمجاز کیک‌های یزدی 150 الی 200 گرمی را تولید می‌کرد.


وی به بسته‌بندی تقلبی این مرکز عرضه مواد غذایی با مهر غیرمجاز و تقلبی، پروانه ساخت تقلبی و استفاده از عنوان شرکت «طلوع غرب» در استان اشاره و بیان کرد: مسؤولان و بازرسان مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با تحقیقات قبلی و ارائه حکم قانونی موفق به کشف و دستگیری متخلفان مذکور شدند.

خدادادیان ادامه داد: بیش از 500 جعبه کیک یزدی در بسته‌های 20 عددی از این مرکز عرضه و تولید غیربهداشتی در@ کرمانشاه کشف شد که در همه این شیرینی‌ها از مواد افزودنی غیرمجاز استفاده شده است.


وی یادآور شد: کارگاه شیرینی‌پزی مذکور در مساحت 70 متری و افراد فاقد هر گونه کارت بهداشت و تندرستی و لباس فرم مورد تایید مرکز بهداشت بوده که در مکانی کاملاً آلوده و غیربهداشتی به‌مدت یک‌سال فعالیت کرده‌اند.

کارشناس مسؤول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: جواز کسب این کارگاه شیرینی‌پزی باطل شده است و 2 نفر کارگر و متصدی آن نیز دستگیر و به جرم تخلف و تقلب در تولید محصولات غیربهداشتی به مراجع قانونی دادگستری و تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به پرونده آن‌ها معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار