مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان خبرداد:
تابناک: مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: پنجمین دوره کارگاه‌های آموزشی فن بیان و سخنوری در طول هشت جلسه با حضور علاقه‌مندان به این مبحث برگزار می‌شود و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان مدرک داده می‌شود.
کد خبر: ۳۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 06 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مجید شریفی‌فر با اشاره به فصل‌های آموزشی جلسات فن بیان، اظهار کرد: مخاطب‌شناسی، آشنایی با شیوه بیان کلمات و هجاها، تلفظ کلمه، آموزش حرکت زبان بدن از جمله موضوعاتی است که توسط استاد سیاحیان ارائه داده می‌شود.

وی با اشاره به ملاک انتخاب اساتید دوره‌های مختلف فن بیان و سخنوری ‌عنوان کرد: مهمترین ملاک انتخاب اساتید برای تدریس این دوره‌ها، داشتن سابقه تدریس در این حوزه، خوش خلقی و توانایی برقرای ارتباط با اساتید و مخاطب‌شناس بودن مدرس است.

مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: داشتن فن بیان و سخنوری، یکی از خصوصیات اخلاقی است که عده‌ای از افراد از آن برخوردار نیستند بنابراین شرکت در چنین جلساتی می‌تواند این گروه از علاقه‌مندان را با نحوه بیان کلمات آشنا کند.

وی تصریح کرد: پنجمین دوره کارگاه آموزشی فن بیان از 30 اردیبهشت‌ماه در روز چهارشنبه هر هفته به مدت 2 ساعت از ساعت 17 تا 19 در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار