تابناک:این نوع پوشاک ها به راحتی وارد و در سطح بازار توزیع می شود و در تن مانکن‌ها به مردم نمایش داده می‌شود، به راحتی به فروش می‌رسد و پس از ماه‌ها و گذراندن فصل لباس اقدام به جمع آوری تتمه آن می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 26 October 2016
تابناک اصفهان: لباس های که نام مبتذل بر آن می گذارند و آن را ناهمخوان با فرهنگ ایرانی اسلامی می دانند در حالی که این نوع پوشاک ها به راحتی وارد و در سطح بازار توزیع می شود و در تن مانکن‌ها به مردم نمایش داده می‌شود، به راحتی به فروش می‌رسد و پس از ماه‌ها و گذراندن فصل لباس اقدام به جمع آوری تتمه آن می‌کنند.
 
به راحتی مانتوهای توری، تیشرت‌های یقه باز برای مردها،  انتشار لباس‌هایی جلو باز و عناوین مختلف انگلیسی در سطح بازار قابل مشاهده است مغازه‌های که زیرزمینی نیستند بلکه دارای مجوز و فعالیت کسب هستند و در تمام خیابانها دسترسی به چنین پوشاک‌های که هم اکنون عنوان پوشاک مبتذل را گرفته اند امکانپذیر است اما چگونه است که پس از اینکه به فروش کامل رسیدند برای رفع تکلیف بازرسی‌های نمایشی انجام می‌گیرد و آمارهای از جمع آوری تتمه این نوع پوشاک می‌کنند.
 
چندین سال است که شاهد چنین پوشاک های هستیم از تنگ و نازک و بدن نما تا انواع مدل های که به قول خود مسئولان مغایرت با فرهنگ ایرانی اسلامی است و البته استقبال بسیاری خوبی هم از این نوع پوشاک ها می‌شود زیرا که پوشاک متعارف و مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی تعریف نشده است هر چند رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان عنوان می‌کند که ما صادرات پوشاک ایرانی به کشورهای دیگر را بسیار داریم و چون در ایران هزینه بالا برای خرید پوشاک ایرانی نمی‌دهند و طرفدار ندارد مجبور به صادرات می‌شویم.
 
وی گفت: هزینه خرید یک پوشاک ایرانی بالا است زیرا که تهیه مواد اولیه آن گران است و این روند که یک نخ تبدیل به پوشاک شود برای ما گزاف حساب می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
بعد میگن داعش داخل کشور نیامده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار