تابناک: نایب رییس اتاق اصفهان با اشاره به قرارداد با یونیدو مبنی بر همکاری مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان (SPX )گفت: بر اساس این قرارداد یونیدو موظف به عضویت اعضای مرکز SPX اصفهان در شبکه جهانی SPX است. به طوریکه اعضای این مرکز از تمام درخواست‌های بین المللی در سایت اطلاع رسانی یونیدو توسط کارفرمایان مطلع می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 06 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مصطفی رناسی در جلسه ارزیابی نهایی قرارداد اتاق اصفهان با سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) تصریح کرد: قرارداد اتاق اصفهان با یونیدو (سازمان توسعه صنعتی بین الملل) مورد بررسی نهایی قرار گرفت و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران عضو سازمان ملل متحد و یونیدو است، قراردادهای تنظیم شده بین اتاق اصفهان و یونیدو مورد تصویب و تایید اعضای این سازمان بین المللی است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه هیئت نمایندگان و هیئت رییسه دوره هفتم اتاق اصفهان پیش نویس قرارداد اتاق با یونیدو مورد بررسی کارشناسان و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: در این قرارداد یونیدو موظف به تشویق و معرفی سرمایه گذاران خارجی به اتاق اصفهان جهت سرمایه‌گذاری در اصفهان شد.

نایب رییس اتاق اصفهان خاطر نشان کرد: در بخشی از این قرارداد آمده است یونیدو موظف است به طور منظم نسبت به ارزیابی نحوه فعالیت SPX اصفهان و تطبیق آن با استانداردهای مورد نظر اقدام کند .
رناسی اضافه کرد: در این قرارداد تلاش شده یونیدو زمینه حضور اعضای SPX اصفهان در نمایشگاه‌های تخصصی و مرتبط در بین اعضای عضو را فراهم سازد.

وی تاکید کرد: مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان با هدف توسعه کسب و کار فعالان اقتصادی اصفهان از سال 92 در اتاق اصفهان راه اندازی شده است و از اهداف مهم دوره هشتم هیات نمایندگان اتاق اصفهان توجه ویژه به توسعه کسب و کار اعضا است.

گفتنی است مرکزمبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان (espx ) از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون 300 عضو دارد. این مرکز طی دو سال فعالیت خود توانسته زمینه امضای قرارداد پیمانکاری بین کارفرمایان پیمانکاران عضو داخلی به ارزش 50 میلیارد ریال و قرارداد بین المللی به ارزش 350 هزار دلار را فراهم کند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :