سخنگوی شورای شهر اردبیل:
سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل از غیرقانونی بودن قرارداد نصب چمن مصنوعی پیرامون دریاچه شورابیل ابراز گله‌مندی کرد.
کد خبر: ۳۱۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 27 October 2016

 به گزارش تابناک اردبیل، علی هدایتی در جلسه شورای شهر اردبیل در خصوص طرح نامه شهرداری مبنی بر عقد قرارداد با شرکت بخش خصوصی جهت نصب چمن مصنوعی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد هر چند نصب چمن به خودی خود خالی از ایراد بود اما روند اجرا غیرقانونی طی شده است.

 
 
 وی تأکید کرد: نه تنها قراردادی منعقد نشده و کار آغاز شده بلکه خرید وارداتی چمن از کشور ترکیه انجام شده است در حالی که در برخی استان‌ها تولید چمن مصنوعی وجود دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل این اقدام بخش خصوصی را مغایر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خواسته شورا دانست و افزود: متأسفانه بدون قرارداد قانونی حتی پرداخت نیز صورت گرفته است.

وی افزود: برای روند عقد قرارداد بارها از معاون شهردار توضیح خواستیم که در نهایت اعتراف کردند که هیچ قراردادی منعقد نشده است.

هدایتی تأکید کرد: لازم است روند اجرای این طرح تغییر یافته و شهرداری نسبت به اصلاحات قانونی اقدام کند.

بازگشایی معابر شهر اردبیل از محل مایملک شهرداری

وی همچنین در خصوص طرح پیشنهادی شهرداری برای افزایش بودجه بازگشایی معابر ادامه داد: مازاد بودجه مورد نیاز بازگشایی معابر شهر اردبیل از محل مایملک شهرداری این شهر تأمین مالی خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: شورا و شهرداری اردبیل معتقد به بازگشایی معابر و تملک اراضی مطابق قوانین است.

وی افزود: به منظور اجرای این مهم در بودجه سال جاری شهرداری ۹۳ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده بود که در ادامه اجرا شهرداری متوجه کمبود آن شده و مبلغ مازاد را درخواست کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل مبلغ پیشنهادی را ۱۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: به دلیل اینکه این هزینه باید با درآمد مشخصی متعادل‌سازی شود از شهرداری درخواست شد شیوه‌های تأمین مالی را پیشنهاد کند.

هدایتی افزود: پیشنهاد شهرداری تأمین مالی از محل مایملک شهرداری است که هیچ ایراد قانونی ندارد و این پیشنهاد در کمیسیون مربوطه شورا مورد تائید قرار گرفته است.

وی همچنین به تفویض اختیار به شهرداری برابر بودجه سال ۹۵ به غیر از ردیف یک و چهار اشاره کرد و افزود: بر این اساس شهرداری می‌تواند در برخی امورات از جمله خرید وسایل به صورت مختار تصمیم بگیرد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل شورای شهر همچنین با خرید وسایل و اقلام به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای شهرداری مرکز و مناطق بر همین اساس موافقت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار