نماینده مردم سراوان، سیب سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم کمیسیون آموزش و تحقیقات مشکلات موجود در مراکز علمی و فضاهای آموزشی این شهرستان و استان را هرچه زودتر پیگیری کند.
کد خبر: ۳۱۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۱ 29 October 2016

محمد باسط درازهی در سفر چهار روزه ای که اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به شهرستان های سیستان و بلوچستان داشتند، اظهار کرد: شهرستان سراوان بالاترین رشد جمعیتی را دارد که وزارت آموزش و پرورش باید برای این مسئله برنامه ریزی های دقیقی انجام دهد.

وی بابیان اینکه شهرستان سراوان در حوزه آموزشی مشکلات متعددی دارد، ابراز امیدواری کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مشکلات مراکز علمی و فضاهای آموزشی موجود در این شهرستان و استان را هرچه زودتر پیگیری کند.

وی به برند سازی محصول خرما در استان سیستان و بلوچستان اشاره و اظهار کرد: توجه به برند سازی خرما در سیستان وبلوچستان و به ویژه شهرستان سراوان که بیشترین تولید خرما را دارا است به فرآوری محصولات بیشتر و مرتبط با آن می رسد.

این مسئول گفت: مجتمع آموزش عالی سراوان باید به دانشگاه سراسری تبدیل شود.

وی در ادامه به بومی سازی معلمان و اساتید، تقویت و حمایت از مجتمع دانشکده فنی و حرفه ای، توسعه فضاهای آموزشی و اجرای طرح های بازسازی و نوسازی مدارس در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد.

او همچنین از برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز کشور در آینده نزدیک در سراوان خبر داد و تصریح کرد: این حرکت موجب خواهد شد که خیرین از نزدیک با مشکلات آموزشی دانش آموزان این منطقه آشنا شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار