مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در 2 سال اخیر حدود 129 هزار کودک لازم التعلیم بازمانده از تحصیل در استان سیستان و بلوچستان وجود داشته است، گفت: خوشبختانه حدود 96 هزار نفر از این کودکان جذب کلاس های درس شده اند.
کد خبر: ۳۲۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 30 October 2016
علیرضا نخعی افزود: همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته نرخ و میزان حضور کودکان در مقطع پیش دبستانی حدود 5 برابر شده است. از طرف دیگر در حوزه کیفیت آموزشی نیز تلاش شده که نرخ قبولی در پایه سوم متوسطه ارتقا یابد.

وی ادامه داد: در این مدت با تلاش های صورت گرفته و برای ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس حدود 5 هزار و 620 نیروی جدید جذب شده اند.

نخعی خاطرنشان کرد: البته این موضوع قابل توجه است که ما برای ارتقای کیفیت آموزشی نیازمند جذب نیروی جدید هستیم که امیدوارم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این راستا کمک کند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی و توزیع مناسب نیروی انسانی، مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
جناب نجفی فرموده جنابعالی درست و خدا خیرت دهد اگر این کار مثبت انجام دادی اما اما اگر قدم خیر در مدارس ...برداری هم خیلی عالیست به عناوین مختلف بچه های مردم از مدرسه فراری می هند بعد از روی اجبار والدین مجبور به جابجای مدرسه فرزندان خود می شوند مدارس گرامی در قبال دادن پرونده دانش اموزان درخواست نصف شهریه ثابت را دارند اینو هم دریابید جناب مدیر کل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار