رییس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از تجهیزات داوری با اشاره به اینکه تمام تیم‌ها از داوری ضرر کرده‌اند، گفت: اشتباهات بسیار کم شده و هجمه شدیدی که در گذشته وجود داشته تنها به اعتراض ختم می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 30 October 2016
مهدی تاج در نشست خبری رونمایی از تجهیزات الکترونیکی داوران اظهار کرد: ابتدا از داوران، شرکت اسپانسر و پیشکسوتان داوری تشکر می‌کنم که برنامه‌ریزی مدونی انجام دادند تا امروز این تجهیزات را رونمایی کنیم. اسپانسرینگ در این حوزه کار خوبی است که هم جنبه تبلیغ دارد و هم وضعیت مطلوبی برای داوران ایجاد می کند. داوری ما پیشرفت زیادی کرده است نمونه آن قضاوت فینال المپیک و جام ملت‌های آسیا بود. این نشان می‌دهند که در داوری ما اتفاقات خوبی افتاده و این موفقیت تنها برای فغانی نیست.

وی افزود: خودم دوره‌ ای رییس کمیته داوران بودم و می‌دیدم چه فشاری روی داوران است. داوری همواره با اشتباه همراه بوده ولی این اشتباهات سهوی است. کدام آدم عاقل می‌خواهد از یک باشگاه جانبداری کرده و آبروی خودش را ببرد؟ مهم این است که سیستم سلامت کاری داشته باشد. به هر حال همه تیم‌ها از داوری ضرر کردند اما باید بپذیریم که اشتباهات جزو جدانشدنی داوری هستند البته اکنون دیگر آن حرف‌های شدید علیه داوران زده نمی شود و صرفا به اشتباهات اعتراف می‌کنند. بارها دیده شده که داوران در موارد حساس حتی در فینال جام جهانی مرتکب اشتباه شدند.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تاکنون تجهیزات داوری در فوتبال ایران مورد استفاده قرار نگرفته، گفت: به ما می‌گفتند بسیاری از کشورها در دنیا از این ابزار استفاده نمی کنند. ما از این شرکت تشکر می‌کنیم که بهترین نمونه ها را برای ما خریداری کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار