فرماندار ویژه جهرم گفت: بانک ها از سختگیری های اضافی در دادن تسهیلات به واحد های تولیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی پرهیز کنند.اشاره به سنگ اندازی بانک ها توسط معاون استاندار فارس در حالی بیان می شود که استاندار فارس وعده همکاری کامل بانک ها با بخش تولید را داده اند.
کد خبر: ۳۲۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 31 October 2016
فرماندار ویژه جهرم گفت: بانک ها از سختگیری های اضافی در دادن تسهیلات به واحد های تولیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی پرهیز کنند.
 
علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم در نشست فعالین اقتصادی جهرم از اهمیت اجرایی شدن بحث اقتصاد مقاومتی در شهرستانها گفت و بیان داشت: ما در شهرستان جهرم از روز اول به دنبال کار عملی در این حوزه بوده ایم و بارها به مسولین شهرستان گفته شده است اولویت کار خود را راه اندازی واحدهای نیمه فعال و تعطیل قرار دهند.
 
وی افزود: امروز باید بخش دولتی، خصوصی و بانک ها سه ضلع تحرک اقتصادی در کشور باشند که اگر هر کدام از این سه ضلع کم رنگ عمل کند کار اقتصاد جلو نمیرود و این مهم به حقیقت نخواهد رسید مگر زمانی که دغدغه اول مدیران هر سه بخش بشود رسیدن به هدف اقتصاد مقاومتی با همان تفسیری که رهبری بارها گفته است.
 
وی در پایان خواستار دوری بانکها از سختگیری های اضافی در دادن تسهیلات به واحدهای تولیدی شد و بیان داشت: باید بگذاریم واحد تولیدی ما چرخ کارگاهی را بچرخاند و بعد از او طلب وسیقه های زیاد کنیم.
 
به گزارش تابناک فارس:اشاره به سنگ اندازی بانک ها توسط معاون استاندار فارس در حالی بیان می شود که استاندار فارس وعده همکاری کامل بانک ها با بخش تولید را داده اند.
 
 حال باید دید آیا بانک ها می توانند از منفعت طلبی و سودهای کلانشان کمی کوتاه بیایند و به تولید کمکی کوچک کنند یاخیر.
برچسب ها: بانک ، صنعت ، تولید ، اقتصاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار