کد خبر: ۳۲۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 31 October 2016

در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله بود که خبری مبنی بر مرگ همسر و مادر بزرگ یک پزشک در تبریز آنهم به دلیل مصرف «غذای نذری مسموم» در رسانه‌ها منتشر و به سرعت دهان به دهان چرخید. علیرضا صلحی پزشکی است که به دلیل تجویز صدای شجریان برای درمان بیماران و همچنین خوش‌خط بودن شهرت دارد. یکی از نزدیکان صلحی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: علیرضا و همسرش چهار سال با هم نامزد بودند و قرار بود بعد از ایام محرم و صفر به خانه‌شان بروند. ماجرای قتل خانواده این پزشک از جایی رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت که یکی از خبرگزاری هابا انتشار خبری٬ دکتر صلحی را از فعالان سیاسی آذربایجان شرقی معرفی و با فرافکنی و سوءاستفاده همه جانبه از این موضوع دست به جریان‌سازی و شایعه پراکنی زدند و انگیزه های قاتل را سیاسی عنوان کردند.

اعتراف به قتل!

صبح امروز یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس: پزشک تبریزی به دست داشتن در قتل همسر و مادربزرگش اعتراف کرده است! فارس این خبر را منتشر کرد. تکذیب شایعه اعتراف پزشک تبریزی

یکی از نزدیکان خانواده دکتر علیرضا صلحی پزشک تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تکذیب شایعه اعتراف صلحی به قتل خانواده خود، عنوان کرد: خانواده دکتر صلحی از ابتدا ترجیح می‌دادند موضوع این پرونده در یک فضای آرام پیگیری شود تا بررسی‌های نهادهای قضائی و انتظامی با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد ولی متاسفانه در روزهای اخیر شاهد انتشار شایعات نادرستی هستیم که هم باعث ناراحتی و رنجش خانواده‌های داغدار شده و هم تمرکز بر اصل موضوع را از بین برده است. خبر اعتراف ایشان کذب محض است. متاسفانه عده‌ای بجای اینکه پیگیر اخبار صحیح و دقیق باشند، دنباله‌روی شایعات مطرح شده بین مردم هستند و اعتبار و اخلاق رسانه‌ای خود را فدای افزایش مخاطب و درآمد کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار