مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خبر داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: دهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان گلستان در ۶ روز فعالیت خود بیش از ۱۰ میلیارد ریال فروش داشته است.
کد خبر: ۳۲۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 01 November 2016
علی اصغر فضیلت ظهر با اشاره به پایان نماشگاه سراسری کتاب، افزود: دهمین نمایشگاه کتاب گلستان از چهارمآبان فعالیت خود را در ٢٦٠غرفه و با شرکت ٥٠٠ ناشر آغاز کرد.
وی تصریح کرد: بیش از ٦٠٠ ناشر تقاضای شرکت در نمایشگاه را داشتند که به علت مشکل فضا با حضور ٥٠٠ ناشر موافقت شد که ٨ نفر از این ناشران از برادران اهل تسنن بودند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تاکید کرد: در این مدت بانک شهربرای حمایت از خریداران بن‌های خرید را برای مشتریان در نظر گرفته بود که در این مدت حدود٥٠٠ میلیون تومان بن به خریداران اهدا شد و برای تمام نشدن بن‌ها در روزهای نخست محدودیت تا سقف ١٠٠هزار تومان در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام فضیلت همچنین درباره استقبال مردم از این نمایشگاه هم آن را خوب ارزیابی کرد و افزود: مردم در این چند روز بازدید و خرید خوبی از نمایشگاه داشتند و حدود ٥٠٠میلیون تومان هم فروش نقدی خرید کتاب انجام شد که در مجموعه یک میلیارد تومان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب استان به فروش رسید.

وی تاکید کرد: در کنار این نمایشگاه کارگاه‌های مختلفی مانند عفاف وحجاب، کارگاه قصه‌گویی برای کودکان ونوجوانان، کارگاه‌های مختلف هنری و متناسب با کتاب برگزار شد که تاثیر خوبی در فرهنگ‌سازی جامعه می‌تواند داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  گلستان تصریح کرد: در این مدت از ٢٠ کتاب رونمایی شد که ٢ کتاب از این تعداد مربوط به اجلاسیه ٤ هزار شهید استان گلستان بود.

دهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان در نمایشگاه بین المللی استان گلستان در جاده گرگان به آق قلا برپا شده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار