غلامحسین ساقی :
مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان گفت: طی ۶ ماه نخست امسال ۱۶ هزار ۲۵۵ متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در خراسان شمالی انجام‌شده است.
کد خبر: ۳۲۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 01 November 2016
غلامحسین ساقی در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی اظهار کرد: از این مقدار، هفت هزار و ۱۶۳ متر توسعه خطوط انتقال و شبکه آب‌رسانی، هفت هزار و ۷۲۴ متر اصلاح خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و یک هزار و ۳۶۵ متر نیز مربوط به توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب است.
وی گفت: طی سال گذشته ۶ هزار اتفاق در انشعابات شبکه‌های آب و فاضلاب بجنورد رفع شده است.
ساقی اظهار کرد: از این تعداد پنج هزار و ۷۹۰ مورد مربوط به رفع اتفاقات آب و ۲۱۰ مورد مربوط به رفع اتفاقات در شبکه فاضلاب بوده است.
وی بابیان اینکه در سال گذشته به‌طور میانگین در هرروز، ۱۶ مورد رفع اتفاقات در شبکه آب شهر بجنورد انجام‌شده است، عنوان کرد: طی این مدت ۱۲ کیلومتر نیز شبکه آب، توسعه و اصلاح‌شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با اشاره به ۱۴۶ مورد نوسازی انشعاب‌های فرسوده، از وجود بیش از پنج هزار کنتور خراب در بجنورد خبر داد.
ساقی بابیان اینکه بیش از پنج هزار کنتور فرسوده در بجنورد وجود دارد، بیان کرد: ۱۴۶ مورد نوسازی انشعاب‌های فرسوده در این شهر انجام‌شده است.
وی  بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های فاضلاب در خراسان شمالی تأکید کرد و گفت: اسفراین در بین شهرستان‌های استان بیشترین توسعه را در این خصوص داشته است که در حال حاضر ۸۵ درصد این شهر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرارگرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار