مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از تعطیلی 11 مؤسسه پزشکی غیرمجاز در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 01 November 2016

حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما به دنبال سرکشی به واحدها و مؤسسات پزشکی متوجه فعالیت برخی از داروخانه‌ها، مطب‌های غیرمجاز و همچنین ترزیقاتی‌های تجربی بودیم که با دستور سریع 11 مورد از این مؤسسات را پلمب کرده و نسبت به تعطیلی آنها اقدامات قانونی انجام شد.

وی بیان کرد: یک مورد از این تعطیلی‌ داروخانه به دلیل عدم حضور مسؤول فنی در فروش داروها بود و در کنار آن برخی اقدامات نیز برای برخورد جدی با متخلفان در بخش پزشکی انجام شد که گزارشی نیز در این زمینه به دانشگاه علوم پزشکی ارائه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از تعطیلی 11 موسسه پزشکی غیرمجاز در اردبیل خبر داد و ادامه داد: در این پرونده در مجموع جریمه نهایی اعلام شده بیش از یک میلیون و 860 هزار تومان بوده که سال 88 و همچنین 90 این پرونده با صدور حکم قطعی اجرایی شده به طوری که وصول تمامی جرایم را در آن مقطع شاهد بودیم و به هیچ‌وجه این پرونده در شرایط کنونی مطلوب نیست.

وی عنوان کرد: پرونده مطرح شده در باره تخلف یکی از کارخانجات تولید شیر مربوط به هفت سال پیش بوده که با صدور احکام و دریافت جرایم این پرونده‌ مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل با یادآوری اینکه بازگو کردن این پرونده از سوی یکی از مسؤولان ابهاماتی را به همراه داشته در حالی که این پرونده در همان مقطع مختومه شده است، گفت: به هیچ‌وجه آمار و ارقام ارائه شده صحیح نبوده در حالی که تعزیرات به وظیفه قانونی خود در بررسی پرونده و اعمال جرایم به درستی عمل کردند.

نجف‌زاده با بیان اینکه گشت‌های مشترکی تعزیرات با همکاری سایر دستگاه‌ها به راه انداخته و در حوزه مواد غذایی شامل کالا و خدمات، حوزه بهداشت، دارو و درمان و همچنین قاچاق کالا و ارز با جدیت ورود پیدا کرده است، افزود: همچنان روند پیگیری پرونده‌ها و برخورد با متخلفان در هر سه حوزه با جدیت دنبال میشود و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم فضای آرام همراه با اطمینان خاطر را برای تأمین سلامت مردم از طریق تامین نیازمندی‌های آنها فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی با عمل به وظیفه قانونی خود سعی کرده است تا اقدامات مناسبی را در این بخش به انجام برساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار