فرماندار کنگاور از اختصاص 82 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 01 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، علیرضا ایزدی روز سه شنبه در جلسه بررسی پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان کنگاور با ابراز خرسندی از اختصاص این میزان اعتبار، افزود: نیمی از این اعتبار از محل اعتبارات ملی و مابقی از اعتبارات استانی تامین شده است.
وی گفت: یکی از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید تامین سلامت و رفع مشکلات درمانی مردم است.
ایزدی در ادامه تاکید کرد: همزمان با احداث و یا نوسازی مراکز بهداشت و درمان و خانه های بهداشت روستایی محوطه سازی نیز فراموش نشود که در این راستا اداره منابع طبیعی با کاشت نهال با همکاری شبکه بهداشت همکاری کند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور نیز در این جلسه گفت: طی تفاهم نامه ای که بین استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه منعقد شده اعتبار مذکور که در سالهای گذشته بی سابقه بوده برای احداث پروژه‌های بهداشت و درمان شهرستان مصوب شد که با تخصیص این اعتبار در یکی دو سال آینده رشد چشمگیری را در حوزه سلامت شاهد خواهیم بود.
دکتر داریوش خزایی افزود: این اعتبار قرار است در راستای احداث چند پایگاه بهداشتی در مرکز شهر کنگاور، احداث ساختمان مرکزی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مسکن مهر مهردشت و ساخت پنج خانه بهداشت روستایی هزینه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار