استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: حق دولت از سوی کسانی که تریبون دارند و خود را به ندانستن می زنند، بی انصافی های زیادی می شود چون این افراد آمارها را نمی بینند و مشکلات را بررسی نمی کنند بلکه تنها قصد تخریب دولت را دارند اما با این کار نظام را زیر سوال می برند.
کد خبر: ۳۲۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 02 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید سه شنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام اظهار کرد: مجموع اعتبارات استانی امسال یک هزر و 200 میلیارد ریال است در حالیکه تنها در حوزه راهسازی جاده ایلام - مهران یک هزار و 800 میلیارد ریال از روش های مختلف جذب و هزینه خواهد شد.
 

وی با بیان اینکه جذب اعتبار از روش های مختلف توانسته بسیاری از کارها را در این استان به نتیجه برساند، افزود: همه سعی و تلاش ما بر اجرای به موقع و درست طرح های در دست انجام و به نتیجه رساندن آنها است.

مروارید در بخش دیگری تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته با وجود کمبود منابع مالی موفق به کاهش تورم و ایجاد ثبات در بازار شده است.

وی با بیان اینکه تورم و بیکاری شاخص ها و معیاری جهانی و خاص خود را دارد، اضافه کرد: عده ای منتقد دولت هستند این را بخوبی می دانند و حتی در نشست های خصوصی اقرار می کنند که دولت خوب کار کرده اما وظیفه آنها تنها تخریب دولت به هر شکل ممکن است.
استاندار ایلام گفت: باید برای مردم توضیح داده شود که اگر دولت در شرایط ناگوار و بی ثباتی قیمت نفت و بدهی به بانک ها و پیمانکاران این اقدام ها را انجام نمی داد، چه اتفاقی می افتاد.

وی با اشاره به مذاکرات امروز مجلس و درخواست برخی دلواپسان برای تغییر تیم اقتصادی دولت افزود: باید به این تیم جایزه داده شود زیرا اگر این تیم قوی و منسجم نبود وضعیت ما اکنون به شکل دیگری بود.

مروارید در بخش دیگری در خصوص پرداخت بدهی پیمانکاران اظهار کرد: دولت از 2 سال گذشته تاکنون اوراق خزانه اسلامی را برای پرداخت بدهی پیمانکاران منتشر کرد که تعدادی از پیمانکاران استان ایلام نز از این طریق موفق به وصول بدهی های خود شدند.

وی یادآور شد: امسال این اوراق به صورت قانون و اجبار در آمده و سهم مشخصی از اعتبارهای عمرانی سالانه استان ها را به خود اختصاص داده است.

وی سهم استان ایلام از محل این اوراق را 480 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سر رسید این اوراق 19 بهمن سال جاری است و تمامی دستگاه های اجرایی موظفند برای جذب این اعتبار به صورت فعال عمل کنند.

استاندار ایلام سپس با اشاره به رای قاطع مجلس شورای اسلامی به سه وزیر پیشنهادی دولت گفت: این رای نشان داد مردم در انتخابات سال گذشته بسیار خوب عمل کردند که نتیجه آن هماهنگی بسیار خوب بین مجلس و دولت است.

مروارید تاکید کرد: این هماهنگی و وحدت بین مجلس و دولت نتایج و برکات بسیار خوبی دارد که اثرهای آن در آینده هر چه بهتر و بیشتر مشخص خواهد شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار