مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم گفت: با هماهنگی مناطق مختلف شهری و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری فضاسازی شهری به مناسبت ایام 13 آبان را در دستور کار داشتیم.
کد خبر: ۳۲۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷ 02 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به آماده باش کلیه نیروهای خدماتی و ستادی برای پشتیبانی برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی و مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: طی روزهای گذشته با برگزاری جلسات و ایجاد هماهنگی بین نیروهای مجموعه مدیریت شهری، برنامه‌ریزی مناسبی برای تأمین شرایط لازم برای برگزاری مراسمات روز 13 آبان انجام شده است.

وی با اشاره به تجمع مردم در میدان روح‌الله از ساعت 9 صبح روز 13 آبان و راهپیمایی به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: با هماهنگی مناطق مختلف شهری و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری فضاسازی شهری به مناسبت این ایام را در دستور کار داشته‌ایم.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه بسترهای لازم برای تبلیغات مناسبتی در شهر فراهم شده است، افزود: مسیر راهپیمایی نیز نظافت و آماده حضور پرشور مردم شده است.

وی از اعزام تعدادی از ناوگان اتوبوسرانی برای انتقال دانش آموزان به محل راهپیمایی 13 آبان خبر داد و تصریح کرد: دو مورد از بالابرهای مجموعه شهرداری نیز برای استقرار دوربین‌های صدا و سیما در میدان روح‌الله و چهارراه شهدا مستقر می‌شوند تا پوشش تصویری مناسبی از این مراسم صورت گیرد.

میرهادی همکاری مطلوب مجموعه شهرداری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: تبلیغات و فضاسازی شهری در این ایام به‌طور کامل با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی صورت گرفته و امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم فهیم و انقلابی قم در این مراسم باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار