مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: تدوین اطلس صنایع دستی استان از وظایف مهم انجمن صنایع دستی است که باید سریع‌تر اجرایی شود.
کد خبر: ۳۲۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 03 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی در دیدار جمعی از هنرمندان برتر صنایع دستی قم اظهار کرد: صنایع دستی قم نیازمند انجمن دائمی فعال و پویا است که در بخش‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و همچنین در بخش تولید و اجرا فعالیت کند.

وی خطاب به هنرمندان صنایع دستی قم گفت: انجمن صنایع دستی قم در بُعد علمی –پژوهشی باید با مراکز دانشگاهی و دانشکده‌های هنر و صنایع دستی در ارتباط باشد و از اساتید فرهیخته و دانشجویان علاقه‌مند کمال بهره و نهایت استفاده را ببرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: فراهم کردن زمینه اطلاع‌رسانی در داخل مرزها و خارج از مرزهای ایران از طریق سایت، نرم‌افزارهای اندروید، نگارش کتاب و مقاله، شرکت در نمایشگاه‌های استانی، ملی و بین‌المللی و تدوین اطلس صنایع دستی استان از وظایف مهم انجمن صنایع دستی است که باید سریع‌تر اجرایی شود.

وی در پایان یادآور شد: نقش اطلاع‌رسانی در صنایع دستی بسیار مهم است، زیرا سبب ایجاد انگیزه، ترویج و توسعه صنایع دستی و موجب اشتغال‌زایی شده و بسترهای فروش و بازاریابی صنایع دستی را فراهم می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار