مدیران باریج اسانس به قول خود عمل می کنند؟
تابناک: پس از نتیجه نگرفتن تیم باریج اسانس اصفهان در لیگ برتر والیبال کشور با وجود هزینه های میلیاردی که داشت، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند که در فصل 93 در لیگ برتر حضور پیدا نکنند.
کد خبر: ۳۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 07 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، پس از نتیجه نگرفتن تیم باریج اسانس اصفهان در لیگ برتر والیبال کشور با وجود هزینه های میلیاردی که داشت، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند که در فصل 93 در لیگ برتر حضور پیدا نکنند.

دلیل اصلی این موضوع دقیق مشخص نبود، از سویی عده ای مشکلات مالی باشگاه را دلیل این مسائل می دانستند، از سوی دیگر عده ای شخص مدیرعامل را مانع از حضور تیم در لیگ می اعلام می کردند.

پس از گذشت مدتی استناداتی مبنی بر اینکه دلیل عدم حضور باریج اسانس در لیگ برتر مسائل مالی نیست اعلام شد. فاطمه حسیبی، مدیرعامل این باشگاه در گفت و گو با رسانه ها تأکید داشت: با بودجه‌ای که برای این فصل باشگاه در نظر گرفته شده است، نمی‌توان در لیگ برتر تیم داری کرد .

با وجود این مسئله از باشگاه خبر می رسید که  حتی اگر 2 میلیارد بودجه در اختیار ما قرار دهند، باریج اسانس در لیگ برتر شرکت می کند.با کمک فرماندار کاشان و نمایندگان مجلس از گوشه و کنار این شهرستان اسپانسرهایی پیدا شدند که هر کدام به نوعی و به شکل های مختلف با مسائلی همچون قرار دادن زمین در اختیار شرکت باریج اسانس و دیگر مسائل قصد کمک به باشگاه را داشتند اما گفته می شد که حسیبی از قبول این کمک ها صرف نظر کرد و تأکید داشت امسال باریج اسانس در لیگ برتر شرکت نمی کند.

با این مسائل و امید و شادی که مردم این شهر به وجود آمده بود تمام شد و این باشگاه هم به دسته یک رفت تا کاشان با وجود ظرفیت های خوبی که داشت نتواند در لیگ برتر والیبال شرکت کند.

حالا با گذشت یک سال از این مسائل نوبت این رسیده که مدیران باریج اسانس به قول خود مبنی بر اینکه پس از یک سال به لیگ برتر بازمی گردند عمل کند و باشگاه را سرپا کند.

از باشگاه باریج اسانس خبر می رسد که مدیران این باشگاه نیز به نتیجه قطعی برای حضور این تیم نرسیده اند و سرنوشت حضور این تیم در لیگ برتر تا پایان اردیبهشت مشخص می شود.از همین رو باید منتظر شد که سرنوشت باریج اسانس نیز همانند سایر تیم های ورزشی این شهرستان مثل توزیع الکتریک، سایپای کاشان و ... می شود؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار