معاون فرماندار شهرستان آق قلا:
معاون فرماندار شهرستان آق قلا بر لزوم گسترش فرهنگ کتابخوانی در منطقه تاکید کرد و گفت: در راستای این هدف می توان از تجربه نخبگان و چهره های شاخص فرهنگی استفاده کرد.
کد خبر: ۳۲۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 05 November 2016
 معاون فرماندار شهرستان آق قلا بر لزوم گسترش فرهنگ کتابخوانی در منطقه تاکید کرد و گفت: در راستای این هدف می توان از تجربه نخبگان و چهره های شاخص فرهنگی استفاده کرد.

"علی اکبر قجری" در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان که با محوریت هفته کتاب برگزار شد اظهار داشت: مشکل مهمی که در منطقه به نظر می رسد سطح فرهنگ کتابخوانی است که در این راستا باید در جهت نشر فرهنگ کتاب خوانی از نخبگان و تجربه چهره های شاخص فرهنگی استفاده شود.

 وی در ادامه افزود: در هفته کتاب باید برنامه هایی نیز در راستای ترویج فرهنگ تجهیز کتابخانه و فرهنگ کتاب خوانی برای دانش آموزان اجرا شود.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا،کتاب خوانی را عامل اصلی ریشه کنی مشکلات اخلاقی در جامعه عنوان کرد و افزود:وجود کتابخانه ها به عنوان یک بستر فرهنگی مناسب همواره در ارتقاء سطح آگاهی مردم جامعه مهم است.

 وی وجود کتابخانه ها را موجب حفظ هویت ملی و مذهبی جامعه عنوان کرد و افزود: کتابخانه ها مکان مناسبی برای ایجاد سرمایه گذاریهای فرهنگی است.

 این مقام مسئول در شهرستان شاداب سازی و توسعه فضاهای موجود در کتابخانه های شهرستان را از برنامه های مهم در دست اقدام عنوان کرد و گفت: مشارکت خیرین می تواند کمک خوبی در جهت تجهیز کتابخانه ها باشد.

 "قجری" با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در بالا بردن سطح فرهنگی جامعه اظهار داشت: استفاده از ظرفیتهای فرهنگی کتابخانه های عمومی و ترویج کتابخوانی در جامعه می تواند ما را در مقابله با بسیاری از ناهنجاریها و هجمه های فرهنگی یاری کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار