نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه با راهکارهای منطقی با همکاری دولت توجه ویژه‌ای به توسعه مناطق محروم داریم.
کد خبر: ۳۲۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸ 05 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، محمد فیضی در آیین اختتامیه اردوی استارتاپ در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: هدف‌گذاری‌ و برنامه‌ریزی‌ها در برنامه ششم توسعه به سمتی است تا توسعه متوازن در کشور اتفاق بیفتد که این اقدام به نفع استان‌های کمتر توسعه یافته همچون اردبیل است.

وی با بیان اینکه اشتغال دولتی محدود است و باید در حوزه اشتغال به سمت تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از بخش خصوصی حرکت کنیم، تصریح کرد: ‌باید زیرساخت‌های لازم در حوزه کارآفرینی و اشتغال به نحوه مطلوب فراهم آید که در این باب هدف‌گذاری‌های علمی و توانمندی‌های اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس دهم و از طریق پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی می‌خواهیم در مناطق محروم رقم این تسهیلات افزایش یافته و سود آن نیز به کمترین میزان برسد، گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بستر توسعه فناوری‌های جدید همراه با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم آید.

فیضی افزود: دانشگاه‌ها و مراکز علمی بهترین بستر و زمینه‌ساز تحقق این امر هستند که امیدواریم با حمایت دولت تدبیر و امید بتوانیم از واحدهای فناورانه و همچنین پارک‌های علم و فناوری و توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی بیشترین مراجعات به دفتر نمایندگان را از باب ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اعلام کرد و ادامه داد: ‌ما اگر بتوانیم سرعت ارائه خدمات و تأمین زیرساخت‌ها را بالا ببریم به راحتی می‌توانیم بستر اشتغال مولد را فراهم کنیم و در این ارتباط قطعاً از سرمایه‌گذاری‌های جدید حمایت جدی انجام می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم مجلس و هم دولت مصمم است تا با راهکارهای منطقی بتوان حرکت درستی را در باب ایجاد فضای رونق اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی فراهم کرد که در این باب از ایده‌های نو و خلاقانه جوانان حمایت می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار