دبير كميسيون ايمني حمل و نقل:
دبير كميسيون مديريت اجرايي ايمني حمل و نقل گلستان از انجام اقدامات اوليه براي آشكار سازي و ايمن سازي 85 نقطه حادثه خيز استان خبر داد و گفت: اقدامات ميان مدت و بلند مدت نيز براي اين نقاط در حال اجراست.
کد خبر: ۳۲۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 06 November 2016
 دبير كميسيون مديريت اجرايي ايمني حمل و نقل گلستان از انجام اقدامات اوليه براي آشكار سازي و ايمن سازي 85 نقطه حادثه خيز استان خبر داد و گفت: اقدامات ميان مدت و بلند مدت نيز براي اين نقاط در حال اجراست.

 مهندس"ابراهيم مبارك قدم" در ششمين جلسه كميسيون مديريت اجرايي ايمني حمل و نقل استان گفت: تقاطع ليوان شرقي، تقاطع ايمر(مزرعه) و سه راهي كلاله از جمله اين نقاط است كه عمليات آشكارسازي و ايمن سازي آنها به مرحله بهره برداري رسيده و عمليات اجرايي برخي از نقاط ديگر مانند سه راهي يساقي و ورودي آق قلا نيز، در حال انجام است.

مديركل راه و شهرسازي گلستان با اشاره به ابلاغيه جديد كميسيون ايمني راه هاي كشور مبني بر شناسايي مجدد نقاط پرتصادف استان در سال جاري، افزود: براساس شاخص تصادفات جرحي، خسارتي و فوتي و با تلاش كارشناسان اين اداره كل و پليس راه، در سال جاري تعداد 123 نقطه داراي تصادف ديگر در استان شناسايي شده كه 48 نقطه بعنوان پرتصادف از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به استان ابلاغ شده است.

مبارك قدم اظهاركرد: براساس نامه مهندس كشاورزيان رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور و با توجه به انتزاع حوزه راهداري از اداره كل راه و شهرسازي و انتقال آن به اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و مصوبه كميسيون مديريت اجرايي ايمني حمل و نقل استان، اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي گلستان براي آشكارسازي و ايمن سازي و رفع اين نقاط در سال جاري اقدام خواهد كرد.

تامين اعتبار، ايمن سازي و واگذاري اجراي عمليات آشكارسازي و تامين حداقل الزامات ايمني راه در نقاط پرتصادف و داراي تصادف با نظر تيم استاني به اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان، اطلاع رساني تشكيل اداره كل جديد راهداري و حمل و نقل براي پيگيري مكاتبات مربوطه و اعلام آمادگي و ارائه اقدامات زمستانه دستگاههاي امدادي در جلسه بعدي كارگروه از مهمترين مصوبات اين جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضا بود.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار