سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از راه‌اندازی سیستم مدیریت هوشمند کنترل و نظارت فعالیت پیمانکاران در زمینه خاک و نخاله در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵ 07 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای سیستم جدید مدیریت هوشمند پسماندهای عمرانی ساختمانی گفت: از این پس تمام فعالیت‌های پیمانکاران و خودروهای حمل کننده پسماند در بستر GPS و RFID کنترل می‌شود.

وی افزود: سایت‌های تخلیه پسماندهای عمرانی ساختمانی مجهز به تجهیزات سخت‌افزاری شده و اقدام به ثبت هوشمند مراجعات به سایت‌های تخلیه می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم یادآور شد: با عنایت به الزامات قانونی مدیریت پسماند در مورد استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تمام خودروها و پیمانکاران موظف به نصب تجهیزات مذکور هستند.

وی با اشاره به مسؤولیت سازمان مدیریت پسماند در پیشگیری و جلوگیری از تخلفات ادامه داد: استفاده از تجهیزات مدیریت هوشمند سبب کاهش تخلفات و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود.

میرابراهیمی با اشاره به اینکه این طرح در سه فاز انجام می‌شود، ادامه داد: در فاز نخست فراخوان و اطلاع‌رسانی‌های لازم به اعضای کمیته اجرایی پسماند، برای نصب تجهیزات صورت گرفته و پیمانکاران باید هر چه سریع‌تر نسبت به مراجعه به سازمان مدیریت پسماند و ارائه مدارک و احراز شرایط لازم اقدام کنند.

وی گفت: در مرحله دوم از فعالیت خودروها و پیمانکاران فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد، در آخرین مرحله نیز خودروها و پیمانکاران فاقد مجوز به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار