مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان؛
رونمایی از شش کالای جدید نفتی سبب گردیده که نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته از برتر ویژه ای برخوردار باشد
کد خبر: ۳۲۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 07 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در گفتگو با تابناک گفت: نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان امسال با حضور 260 واحد شرکت کننده از 12 استان در نمایشگاه بین المللی استان خوزستان از 17 تا 20 آبان ماه برگزار می شود. 

رحیم جلیلی افزود: این نمایشگاه از بعد کمی و کیفی نسبت به سال گذشته عملکرد مطلوبتری دارد و واحدهای شرکت کننده با انگیزه تر حضور یافته اند.

وی اظهار کرد: وی اظهار کرد: رونمایی از شش کالای جدید نفتی سبب گردیده که نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته از برتر ویژه ای برخوردار باشد. 

جلیلی در ادامه افزود: روتور کمپرسور الیوت، روتور توربین-نیروGEC، پمپ فرآیندی BB3، دستگاه فوران گیر چرخشی مدل شفیر سایز20، توربین گازی رستون و پکیج پمپاژ تزریق پساب واحدهای نمکزدایی در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت در خوزستان با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکن ملی مناطق نفت خیز جنوب رونماییی گردید.

وی ابراز امیدواری نمود که با تداوم برگزاری چنین نمایشگاه هایی در استان خوزستان، متخصصین ساخت تجهیزات نفتی با علم و اطلاعات بیشتر کالاهای جدیدتری را اختراع و به معرض نمایش در بیاورند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان اذعان کرد: حضور 70 نفر از فعالان و متخصصان خارجی در حوزه نفت  و تجهیزات نفتی در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت در خوزستان از دیگر امتیازات ویژه نمایشگاه امسال به شمار می رود. 

جلیلی افزود: تامین کنندگان تجهیزات صنعت نفت خارجی که در کشور دارای نمایندگی فعال هستند در نمایشگاه امسال حضور دارند. 

وی گفت: بالغ بر70درصد از واحدهای شرکت کننده در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان را تولید کنندگان داخلی و مابقی شرکت کننده ها را شرکت های تامین کننده و دانش بنیان تشکیل می دهند.

جلیلی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال یک سالن مشخص با در نظر گیری تخفیف مناسب به انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت خوزستان اختصاص یافته است که طبق آمار 46 واحد از 260 واحد شرکت کننده در نمایشگاه امسال را شرکت های خوزستانی شامل می شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار