معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: از پنجشنبه توقف زمان دار در خیابان آمادگاه به لحاظ حجم بالای تردد خودروها ممنوع شد و پلیس راهور با خاطیان برخورد قانونی می کند.
کد خبر: ۳۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 08 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا ، علیرضا صلواتی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: رانندگانی که قصد توقف لحظه ای برای پیاده یا سوار کردن مسافران خود دارند می توانند فقط در مسیر در نظر گرفته شده در این خیابان برای چند لحظه توقف کنند.

وی یادآور شد: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در طول این مسیر مستقر شده اند و در خصوص رانندگان خاطی اعمال قانون می کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان همچنین از مسدود شدن محور غربی چهارباغ عباسی برای انجام عملیات ایستگاه مترو از جمعه خبر داد و اضافه کرد: این محور از خیابان کوالالامپور تا میدان انقلاب اصفهان بسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث ایستگاه مترو به صورت شبانه روزی انجام می شود تا این مسیر هر چه سریعتر باز گردد، گفت: ما از مردم بخاطر صبوری و همکاری آنها با مدیریت شهری بسیار قدردانی می کنیم چرا که معتقدیم اگر تعامل مردم با شهرداری نبود ، امکان توسعه شهری نیز فراهم نمی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار