مدير منطقه 10 شهرداري اصفهان خبرداد:
تابناک: مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: تا پایان نیمه نخست سال جاری فاز اول شهرک سلامت تکمیل و به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۳۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 08 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا ، مسعود نریمانی با اشاره به اینکه احداث شهرك سلامت يكي از طرح های منحصر به فرد اصفهان است كه شهرداري با واگذاري زمين و صدور پروانه سهم ۲۵ درصدي در احداث اين پروژه دارد، افزود: احداث این شهرک با توجه به طرح و ایده منحصر به فرد افتخاری برای شهروندان است که فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این نقطه از شهر را فراهم می کند.

وی یادآور شد: در اولین شهرک سلامت اصفهان که به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتی و درمانی در ضلع شرقی اتوبان شهید آقابابایی و در مجاورت حلقه سوم ترافیکی شهر جانمایی گردیده، سه فاز کلینیک درمانی، آزمایشگاه و تصویربرداری و هتل تعریف شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در این منطقه طرح های عمرانی متعدد متناسب با پتانسیل ها ، قابلیت ها و نیازهای منطقه در حال انجام است ، گفت: این منطقه با دو هزار و ۲۰۰ هكتار مساحت و با جمعيتي حدود ۲۲۰ هزار نفر در شرق كلانشهر اصفهان واقع شده و داراي ۱۷ محله با تراكم جمعيتي بالا مي باشد.

وي اذعان داشت: منطقه ۱۰ به لحاظ بافت كالبدي، اقتصادي و اجتماعي به دو بخش نيمه برخوردار تا نسبتا برخوردار و بخش كم برخوردار و محروم قابل تقسيم بندي است كه البته محله هاي محروم بخش زيادي از منطقه را شامل مي شوند.

نریمانی تصريح كرد: ايجاد و توزيع عادلانه زيرساخت ها و ظرفيت هاي مناسب خدماتي و عمراني به خصوص در مناطق كم برخوردار و محروم در جهت توانمندسازي محله هاي محروم و كاهش فاصله بين محلات از اولويت هاي راهبردي منطقه به شمار مي رود.

وی یادآور شد: این منطقه از نظر خدمت رسانی به شهروندان در میان دیگر مناطق شهرداری اصفهان رتبه نخست را از آن خود کرده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در ادامه بیان داشت: در شهرها به خصوص کلان شهرها هر پروژه عمرانی تا شعاعی ارزش افزوده ایجاد می کند که بخش خصوصی می تواند از این موقعیت استفاده کند .

نریمانی با اشاره به اینکه شهرداری با انجام پروژه های عمرانی و فرهنگی مقدمات جذب سرمایه گذاران را فراهم می کند، اضافه کرد: در سال جاری "خیابان حکیم اسدی" در محله ۲۴ متری یا شیخ طوسی را در شرف احداث داریم.

وی در توضیح وضعیت احداث "خیابان حکیم اسدی" اظهارداشت: این پروژه در مرحله نهایی تملک و آزادسازی است که فاز اول آن از اواخر امسال آغاز می شود و این اقدام محرک توسعه در منطقه است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تامین نیازهای شهروندان در راستای توسعه پایدار را هدف اصلی خادمان مردم در شهرداری عنوان کرد و گفت: سال گذشته در اين منطقه ساماندهي اساسي (بازسازي) پارك ها و بوستان هاي محله اي انقلاب، بهاران، پورعبائيان، كوهسار و ارديبهشت در محله هاي شيخ طوسي (۲۴ متري)، عسگريه، پروين و همچنين تجهيز ۱۰ پارك محله اي شامل بوستان هاي لاله، حصه، ملاصدرا، انقلاب، فرسان، ظفر، پورعبائيان، فروزان، كوهسار و پاييز با نصب و اجراي مبلمان شهري، مجموعه اسباب بازي كودكان و وسايل حركت درماني با اعتبار عمراني بيش از ۸ ميليارد ريال انجام شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :