کتاب « از فروردین تا فروردین » مجموعه یادداشت های مناسبتی محمدرضا نوذریان انتشار یافت. ‎
کد خبر: ۳۲۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 08 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل، محمدحسین جعفری مدیرکانون فرهنگی زرین سیستم با اعلام این مطلب به ‏خبرنگار ما گفت: این کتاب به عنوان اثری با رویکرد قرآنی و ادبی تالیف استاد محمدرضا نوذریان، پژوهش‌گر و مدرس دروس ادبیات فارسی در دانشگاه است که در یک هزار نسخه و با ‏شابک 5 - 08 - 8393 - 600 - 978 راهی بازار کتاب می شود‎.
 
وی افزود : در این کتاب برای نخستین بار، بیش از 20 مناسبت ثبت شده در تقویم رسمی کشور( اعم از مناسبت های ملی و مذهبی) از منظر قرآنی و ادبی مورد ‏بررسی و امعان قرار گرفته اند‎.
 
جعفری توضیح داد: سریه بضاعت پور ، طلبه سطح 3 حوزه علمیه ویراستاری اثر و انتشارات « خط هشت » نشر آن را عهده دار بوده اند. او در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به اهمیت درک صحیح اهداف نامگذاری روزهای سال به عناوین خاص تصریح کرد: مطالب این مجموعه وزین و ‏منحصر به فرد ، می تواند مورد استفاده سخنرانان ، مدیران ، دست اندرکاران روابط عمومی ، مربیان پرورشی آموزش و پرورش و حتی برنامه سازان رادیویی و تلویزیونی قرار گیرد‎ .
 
مدیر کانون فرهنگی زرین سیستم اردبیل ادامه داد: در کتاب از فروردین تا فروردین که تلاش می شود در یکی از روزهای هفته کتاب امسال ( 24 تا 30 آبان ) رونمایی و در دسترس علاقه مندان به فرهنگ ناب ‏قرآنی و ایرانی قرار گیرد مستندات و شاهد مثال هایی از قرآن کریم و اشعار شاعران کهن ایرانی درباره اهمیت موضوعی روزهای انتخاب شده ارایه می‌شوند‎.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار