محمد رضا بادامچی در گفت و گو با تابناک تهران
تابناک تهران- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه ادغام مناطق شهرداری تهران باید با نگاه کارشناسی باشد گفت: با توجه به اینکه امروز برخی مناطق شهری در تهران به اندازه یک شهر وسعت و جمعیت دارند که ادغام آنها می تواند مشکلات این مناطق را دو چندان کند.
کد خبر: ۳۲۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 08 November 2016
صبح امروز  مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در جلسه سیصدوچهارم شورای شهر تهران پس از پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهر در نطق پیش از دستورش مبنی بر ادغام برخی مناطق شهرداری تهران گفت: بررسی و مطالعات لازم برای ادغام برخی مناطق صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد داده‌ایم که منطقه 9 و 10 تهران با یکدیگر ادغام شود، گفت: همچنین پیشنهاد شده است که از جنوب منطقه 2 و 5 کاسته و یک منطقه جدیدی ایجاد شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه لازم است هرچه سریع‌تر منطقه 13 نیز با منطقه 14 یا 4 ادغام شود، افزود: به نظر می‌رسد شورای شهر یا شهرداری باید این پیشنهاد را به صحن شورای شهر بیاورد تا هرچه زودتر کارهای آن انجام گیرد.

بر این اساس به نظر می رسد که 5 منطقه شهر تهران قرار است در آینده اس نزدیک با یکدیگر ادغام شود.

محمد رضا بادامچی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و ری در رابطه به این تصمیم شورای شهر تهران در گفت و گو با تابناک تهران گفت: به هر حال در نهایت این شورای شهر تهران است که باید در رابطه تصمیم گیری کند اما آنچه مشخص است این تصمیم نباید عجولانه و بدون کار کارشناسی باشد.

وی افزود: اگر چه در برخی مناطق و نقاط شهری ضروری است که مدیریت واحدی اعمال شود تا از پراکندگی تصمیم گیری ها کاسته شود اما این اتفاق نباید به ادغام مناطقی منجر شود که وسعت و جمعیتی به اندازه یک شهر دارند.
 
بادامچی تاکید کرد: امروز برخی مناطق شهری در تهران به اندازه یک شهر  وسعت و جمعیت دارند که ادغام آنها می تواند مشکلات این مناطق را دو چندان کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خاتمه گفت: بنابراین شاید ادغام مناطق شهر تهران بیش از آنکه به کاهش مشکلات ایجاد مدیریت واحد کمک کند به افزایش مشکلات منجر شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار