رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: طی 7 ماه نخست سال جاری، 3 هزار و 255 مورد گزارش مردمی در ستادهای خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ثبت شده است.
کد خبر: ۳۲۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۵ 09 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، احمدرضا سمیعی‌نسب با اشاره به ثبت 3 هزار و 255 مورد گزارش مردمی در ستادهای خبری سازمان طی هفت ماه نخست سال جاری گفت: از این تعداد گزارش 2 هزار و 255 مورد به صورت تلفنی، 212 مورد به صورت حضوری و 488 مورد به صورت کتبی بوده است.

وی ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته گزارش تلفنی 3 هزار و 443 مورد با 80 درصد و گزارش حضوری 231 مورد با 2 درصد و هزار و 27 مورد کتبی با 30 درصد کاهش همراه بوده است و در مجموعه گزارشات ستاد خبری 4 هزار و 701 مورد بوده که با کاهش 30 درصدی همراه شده است.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: از این تعداد هزار و 521 مورد منجر به کشف تخلف شده است که در مقایسه مدت مشابه با سال قبل که تعداد 2 هزار و 293 مورد بوده با 33.5 درصد کاهش داشته و این کاهش نشان دهنده آرامش در بازار اقتصادی به ویژه در بازار مایحتاج اولیه مردم است.

سمیعی‌نسب تصریح کرد: بیشترین گزارش دریافتی به ترتیب مربوط به تخلف گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است.

وی بیشترین تخلف ثبت شده را مربوط به خوار و بار، انواع نان، غذاهای رستورانی و قهوه خانه‌ای، میوه و سبزی، پوشاک، لوازم خانگی، حمل و نقل مسافر، گوشت مرغ، تعمیر خودرو، موبایل، گوشت قرمز، کیف و کفش بیان کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار