رئیس اداره آب و فاضلاب شهر اسدآباد گفت: سایت تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۳۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 09 May 2015
رئیس اداره آب و فاضلاب شهر اسدآباد با اشاره به اینکه سایت تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ۱۸ هزار انشعاب در شهر اسدآباد وجود دارد که در حال حاضر ۳۰ درصد آنان به شبکه فاضلاب متصل شده‌اند.

به گزارش تسنیم ، رئیس اداره آب و فاضلاب شهر اسدآباد در حاشیه بازدید استاندار همدان از تصفیه خانه شبکه فاضلاب اسدآباد اظهار داشت: دبی ورودی به تصفیه خانه در هر ثانیه 250 لیتر است که سال شروع اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب از سال 1376 آغاز شده است.

محمود مرسلی با بیان اینکه این تصفیه خانه در حال حاضر دو مدول و این تصفیه خانه کار خود را از سال 1382 آغاز کرده  است، افزود: در این تصفیه خانه فرآیند تصفیه فاضلاب به وسیله لاگونهای هوادهی سطحی انجام می‌شود.

وی اعلام کرد: در حال حاضر عملیات ساخت سایت تصفیه خانه فاضلاب بالغ بر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تملک اراضی سایت نیز به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع انجام شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهر اسدآباد با بیان اینکه حصارکشی سایت تصفیه خانه فاضلاب به طول 2 هزار و 400 متر انجام شده است، گفت: اجرای خط انتقال فاضلاب از خروجی شهر تا محل تصفیه خانه به طول 3 هزار و 300 متر و به قطر 800 میلیمتر به طور کامل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر اسدآباد نیازمند ایجاد 10 کیلومتر دیگر اجرای خط فاضلاب در اسدآباد هستیم، اظهار داشت: در صورت اجرای این ده کیلومتر نیز بالغ بر 70 درصد از شهر اسدآباد تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرد.

مرسلی تصریح کرد: در حال حاضر 18 هزار انشعاب در شهر اسدآباد وجود دارد که در حال حاضر 30 درصد آنان به شبکه فاضلاب متصل شده‌اند.    
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار